آغاز ارائه خدمات الکترونیک در نظام مهندسی ساختمان قم

نظام مهندسی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم از آغاز ارائه خدمات الکترونیک به اعضاء، در سازمان نظام مهندسی ساختمان قم خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، امین مقومی، در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه توسعه و ارتقای نرم افزار اتوماسیون خدمات مهندسی، بین سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان قم و سمنان که در سازمان نظام مهندسی ساختمان قم برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: امید است با انعقاد این تفاهم نامه همکاری که در زمینه نرم افزار خدمات مهندسی است، بتوانیم در آینده همکاری بین دو سازمان را گسترش دهیم.

 

وی با اشاره به تبادل تجربیات کارشناسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و سمنان در زمینه نرم افزار خدمات مهندسی گفت: کارشناسان نظام مهندسی قم تجربیات خوبی در زمینه کار با نرم افزار مذکور دارند که انتقال این تجربیات موجب تمایل نظام مهندسی سمنان برای همکاری و استفاده از این نرم افزار درآن سازمان شده است.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم ابراز داشت: استفاده این دو سازمان از نرم افزار اتوماسیون موجب کاهش هزینه‌ها در زمینه ارتقاء و توسعه نرم افزاری خواهد شد.

 

مقومی همچنین به آغاز ارائه خدمات الکترونیک ویژه اعضا، در نظام مهندسی قم اشاره کرد و اظهار داشت: با هدف افزایش رضایتمندی اعضا، کاهش مراجعات غیر ضروری و همچنین افزایش نظارت عمومی بر هیئت مدیره، ارائه خدمات الکترونیک ویژه اعضاء به صورت آزمایشی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم راه اندازی شد.

 

وی گفت: خدمات الکترونیکی ارائه شده ویژه اعضای سازمان شامل، دریافت صورتحساب مالی، گزارش کارهای واگذار شده، نمایش اولویت ارجاع به صورت آنلاین و همچنین جدول صلاحیت‌های اعضا طبق پروانه اشتغال آنان است.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، ادامه داد: اعضای سازمان می‌توانند، با دریافت شناسه و رمز عبور خود از واحد انفورماتیک، با ورود به درگاه خدمات الکترونیک که در سایت سازمان تعبیه شده، از این خدمات بهره مند شوند.

 

تأکید بر برقراری ارتباط‌ کاری بین سازمان‌های نظام مهندسی قم و سمنان

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان نیز در سخنانی با تقدیر از سازمان نظام مهندسی قم در برگزاری این جلسه اظهار داشت: برقراری ارتباط‌های کاری و استفاده سازمان‌های نظام مهندسی از تجربیات یکدیگر، موجب بالندگی و ارتقاء جایگاه نظام‌های مهندسی خواهد شد.

 

مهندس کیانوش نیک هوش گفت: امضاء این تفاهم نامه که در زمینه نرم افزار خدمات مهندسی است در واقع نقطه عطفی بین روابط سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان قم و سمنان به شمار می رود که از گذشته این تبادل تجربیات وجود داشته و تا کنون نیز ادامه دارد.

 

وی، در خصوص نرم افزار اتوماسیون مشترک نیز بیان داشت: این نرم افزار چندین سال در سازمان نظام مهندسی قم مورد استفاده قرار گرفته و تلاش‌های فراوانی برای رفع مشکلات موجود به منظور رفاه حال بیشتر اعضا شده است که سازمان نظام مهندسی ساختمان سمنان نیز تصمیم به استفاده از این نرم افزار گرفت.

 

نرم افزار اتوماسیون سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم، با هدف ساماندهی فرایندهای خدمات مهندسی بالاخص توزیع عادلانه فرصت های شغلی بین اعضاء سازمان، طراحی و تولید شده است.

 

این تفاهم نامه نیز به منظور ایجاد بستر برای روش های اجرایی نزدیک به هم بر اساس قوانین و دستورالعمل های موجود در هر دو سازمان، همچنین کاهش هزینه های مربوط به ارتقاء سیستم نرم افزار و استفاده از تجربیات کارشناسان هر دو سازمان، بین مهندس مقومی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم و مهندس نیک هوش رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان به امضا رسید.

 

پایان پیام/.

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;