آغاز ارائه خدمات الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی ویژه اعضای نظام مهندسی قم

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قم از آغاز ارائه خدمات الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی ویژه مهندسان عضو با حضور نمایندگان امور مالیاتی و اداره کل پست استان در این سازمان خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، امین مقومی اظهار داشت: خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی سال 91، ویژه مهندسان و کاردان‌های دارای پروانه اشتغال تا پایان سال 91، از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم ارائه می‌شود.

 

وی گفت: ارائه خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی به مهندسان عضو، همانند سال‌های گذشته و در راستای تسهیل و تسریع در انجام امور مالیاتی و همچنین حفظ شئونات مهندسان سازمان صورت می‌گیرد.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از هزار و 300 نفر از مهندسان از خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی بهره‌مند شدند افزود: در سال جاری خدمات ثبت الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی به مدت چهار روز و با استقرار چهار باجه پیشخوان، یک باجه راهنما، یک باجه پرداخت مالیات و یک باجه ممیزی در ساختمان شماره دو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم واقع در بلوار امین نبش کوچه هشتم دایر است که این مدت در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

 

مقومی افزود: مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم می‌توانند از روز سه‌شنبه 18 تیرماه لغایت جمعه 21 تیرماه و در دو نوبت کاری، صبح‌ها از ساعت هشت و 30 دقیقه الی 14 و عصرها نیز از ساعت 16 الی 19 به محل ساختمان شماره دو سازمان مراجعه کنند.

 

وی گفت: مراحل ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیاتی برای مهندسان عضو رایگان و بر عهده سازمان بوده و در طی مدت اعلام شده نیز نمایندگان امور مالیاتی و اداره کل پست استان در ساختمان شماره دو سازمان حضور خواهند داشت.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم با بیان اینکه امکان پرداخت مالیات به صورت نقد و اقساط فراهم شده است ادامه داد: مهندسان در مراجعه به سازمان برای تکمیل و ارائه فرم اظهارنامه مالیاتی باید مدارکی همچون کد رهگیری پیش ثبت نام، کد اقتصادی، کد ملی، کد پستی مندرج در قبض تلفن، آدرس اعلام شده به حوزه مالیاتی و همچنین دفتر درآمد و هزینه سال مالی 91 را به همراه داشته باشند.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;