آسایش در گروه رعایت مقررات ملی ساختمان و نظام مهندسی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در نشست با رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: آسایش مردم و صرفه‌جویی در هزینه‌های ساخت و ساز شهری در گرو رعایت مقررات ملی ساختمان و بهره‌مندی از خدمات مهندسی است.
به گزارش تاسیسات نیوز، سید محسن حمزه لو در نشست با رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گفت: مطمئنا بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی و نظارت بر اجرای خدمات موجب افزایش رضایت‌مندی مردم و مشارکت عمومی می‌شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی به ضرورت رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی در توسعه و عمران شهری تأکید کرد و افزود: در تهیه، طراحی و اجرای طرح‌های جامع و تفصیلی شهرها از اعمال دیدگاه‌های شخصی و سلیقه‌ای پرهیز شود و در چارچوب قوانین و مقررات و بهره‌گیری از تجربیات به سمت ساخت شهرهای پایدار حرکت کنیم.
مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی سال جدید را با برنامه‌ریزی، مدیریت دقیق زمان و منابع شروع می‌کند و سعی می‌شود روند اجرای فعالیت‌ها با تکیه بر اصل بهره‌وری، تهیه و تدوین برنامه‌های نوین، هم‌اندیشی و بهره‌گیری از توان، تخصص و تجربه بین‌بخشی مسیر تحقق اهداف تعیین شده سرعت بگیرد.
منبع پایگاه خبری وزارت راه و سهرسازی
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;