آتش در رایزر تاسیسات برج در حال ساخت

شش طبقه از قسمت رایزر تاسیسات یک برج 18 طبقه در دست ساخت واقع در شهرک راه آهن، طعمه آتش سوزی شد.


این حادثه ساعت 12:57 دقیقه دیروز توسط کارگران ساختمان به سامانه 125 اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران بلافاصله آتش نشانان ایستگاههای 20، 69 و گروه نجات 8 به همراه خودروهای پشتیبانی بالابر، تانکر 12 هزار لیتری آب و خودرو دستگاه تنفسی این سازمان به محل حادثه واقع در شهرک راه آهن، بلوار کوهک روانه شدند.


به گفته محمد فریادرس افسر آماده منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران، آتش سوزی در قسمت رایزر تاسیسات از طبقه منفی یک تا طبقه پنجم برج 18 طبقه رخ داد و همچنین آتش در حال سرایت به طبقات بالاتر بود.


وی افزود: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و لوله های آبدهی، عملیات خاموش کردن آتش را انجام دادند و توانستند پیش از گسترش بیشتر و نیز از سرایت آتش به طبقات بالاتر، آن را خاموش کنند.


فریادرس ادامه داد: کارگران قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی، بدون هیچ آسیبی از محل خارج شده و به موقع از نیروهای آتش نشانی در خواست کمک کردند.


افسر آماده منطقه یک آتش نشانی با اعلام این که علت این حادثه توسط کارشناسان آتش نشانی تحت بررسی است، گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه، تذکرات ایمنی لازم را به سازنده ساختمان و همچنین کارگران ارائه دادند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;