آتش به جان سردخانه افتاد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در بلوار الغدیر سوله سردخانه دچار آتش سوزی شد که با همت عوامل آتش نشانی و انجام عملیات‌های ویژه مهار شد.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  عباس جعفری شاخص‌ترین حوادث ۴۸ ساعت گذشته را آتش‌سوزی یک دستگاه خودروی پراید، حریق کارخانه جمع آوری ضایعات و آتش سوزی در یک واحد سردخانه در بلوار الغدیر عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه بی‌احتیاطی در رانندگی، استفاده نکردن از وسایل جانبی استاندارد در خودروها، برق‌کشی غیر استاندارد و یا دست‌کاری اشخاص ناوارد به سیستم برق رسانی در خودروها منجر به آتش‌سوزی می‌شود گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با درخت منجر به آتش گرفتن این خودرو شد.

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: در این حادثه هیچ یک از سرنشینان خودرو دچار حادثه نشدند و اطفاء حریق به صورت موفقیت‌آمیز انجام شد.

 

وی با تبیین حادثه آتش‌سوزی کارخانه جمع‌آوری ضایعات در جاده کاشان تصریح کرد: آتش این کارخانه به همت مأموران آتش‌نشانی مهار شد و جلوی گسترده شدن این حادثه به اطراف و کارخانه‌های دیگر گرفته شد.

 

جعفری به وقوع حادثه آتش سوزی در سردخانه‌ای واقع در بلوار الغدیر اظهار داشت: در این حادثه نیز به دلیل حضور به موقع آتش نشانی و انجام عملیات‌های لازم آتش مهار شد.

 

وی با بیان اینکه خطر انفجار در این حادثه بسیار جدی بود عنوان کرد: با توجه به اینکه سوله با مساحت شش هزار متر مکعب به صورت گسترده در حریق گرفتار شده بود ولی تلفات جانی در پی نداشت.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: در این سوله چندین موتور و منابع آمونیاک وجود داشت که هر لحظه امکان انفجار دوچندان می‌شد ولی عوامل آتش‌نشانی با جلوگیری از رسیدن آتش به این بخش‌ها و سرد کردن منابع آمونیاک، آتش را مهار کردند

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;