آب و برق را قطع نکنید

به گزارش تاسیسات نیوز، رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: از شرکت‌های خدمات رسان خواسته‌ایم به جای قطع کردن آب، برق و گاز واحدهای تولیدی بدهکار، به دنبال راهکار دیگری برای وصول بدهی‌های شان باشند.


هادی هاشمیان در مراسم ابلاغ حکم دادستان جدید رامیان با تاکید بر این که حفظ حقوق عامه مهم ترین اولویت کاری دادستان ها است و باید در این زمینه فعال ورود کنند، گفت: حمایت از سرمایه گذاران و تامین امنیت تولید و سرمایه از مهم ترین مصداق های حفظ حقوق عامه در استان است.


وی افزود: در جلسه‌های متعددی که با دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی داشتیم آنان را مکلف کرده‌ایم همه تلاش و توان خود را برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی در استان به کار گیرند.


هاشمیان در ادامه سخنان خود ضمن هشدار به سودجویان، تصریح کرد: دستگاه قضایی بازار را رصد می کند و با کسانی که می خواهند با سودجویی، دلالی و احتکار، جیب خود را پر کنند برخورد می‌کند.


این مقام ارشد قضایی استان به دادستان‌های سراسر استان تکلیف کرد: در برخورد با فساد اداری قاطع ورود کنند و مدیران متخلف را تحت پیگرد قرار دهند.


رئیس کل دادگستری گلستان امروز در شهرستان رامیان، حکم دادستانی این شهرستان را به بهرام یونسی که تا پیش از این مستشار دادگاه کیفری یک استان بود ابلاغ کرد. پیش از این جعفر ابراهیم نیا روشن دادستان رامیان بود که اکنون رئیس دادگستری این شهرستان است.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;