آب سد حوضیان آلوده است؟

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان درخصوص پرورش ماهی در سد حوضیان الیگودرز توضیحاتی داد.


دکتر رضا میرزایی اظهار کرد: قبلا سرمایه‌گذاری به شرکت آب منطقه‌ای لرستان برای احداث پرورش ماهی در قفس برای سد حوضیان مراجعه می‌کند و پس از انعقاد قراردادی 10 ساله، کار خود را آغاز می‌کند. هم‌اکنون این طرح در شهرستان الیگودرز به مرحله بهره‌برداری رسیده است.


وی گفت: نظر نماینده مردم الیگودرز در مجلس این است که این سرمایه‌گذار باید از این محل جابه‌جا شود و قصد دارد فردی که بومی منطقه باشد به منظور ایجاد اشتغال در این شهرستان این کار را انجام دهد.


مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان بیان کرد: سرمایه‌گذار این پروژه پرورش ماهی در قفس بومی شهرستان نیست و نماینده مردم شهرستان الیگودرز تأکید دارد که این کار توسط فردی الیگودرزی انجام شود تا اشتغال ایجاد کند.


میرزایی در مورد اینکه برخی‌ها گفته‌اند اجرای این پروژه منجر به آلودگی سد حوضیان می‌شود، تصریح کرد: آب سد حوضیان شرب نیست که آلوده شود. چندین مکاتبه با این سرمایه‌گذار انجام شده تا جابه‌جا کند اما او مدعی است که قرارداد 10 ساله دارد و همچنان در این محل مانده است.


قطعاً این مسأله به دادگاه ارجاع خواهد شد چنانچه آب منطقه‌ای استان مقصر باشد به سرمایه‌گذار خسارت پرداخت خواهد کرد و اگر سرمایه‌گذار مقصر باشد باید جابه‌جا کند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;