هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۲۹۴ منتشر شد

گروه تخصصی مکانیک نظام مهندسی استان تهران رئیس ندارد!.به گزارش تاسیسات نیوز، هفته نامه تاسیسات نیوز شماره ۲۹۴ با مطالبی از جمله سخن سردبیر، گزیده اخبار هفته، مصاحبه اختصاصی با دکتر اقبال فشارکی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، اقتصاد مهندسی، گرمایش از کف الکتریکی و … منتشر شد.
گروه تخصصی مکانیک نظام مهندسی تهران رئیس ندارد. اتفاق عجیبی که اثرات آن بر جامعه مهندسان تاسیسات مکانیکی ساختمان استان وارد می شود. آیا این هفت نفر نتوانسته اند و یا نخواسته اند یک رئیس انتخاب کنند. دو عضو مستعفی و یک گروه بی رئیس را به راحتی نمی توان درک کرد. در این خصوص سخن سردبیر را بخوانید.
دکتر شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس، مصاحبه اختصاصی این شماره مجله را انجام داده اند. نظر ایشان در خصوص فقدان ناظران دولتی مهم است اما چرا نظام مهندسی نتوانسته است این نقیصه را پرکند؟
رئیس سازمان نظام مهندسی :ما باید ۴۰ درصد ساخت و سازهای ایران را به شکل صنعتی انجام دهیم در حالی که فعلاً حدود ۵ درصد از ساخت و ساز فعلی به صورت صنعتی سازی صورت می گیرد.
مهندس خرم رئیس سازمان نظام مهندسی همچنین وعده داده است که خانه مهندس در تمام استان ها ساخته می شود. مهندس احمد خرم در دیدار با مهندس بهنام جو، استاندار اردبیل با اشاره به ویژگى هاى استان اردبیل از اهمیت خدمت به مردم و محورهاى اصلى توسعه گردشگرى و ارتقای کیفى بخش کشاورزی در منابع کم آب بر عنوان کرد.
ایجاد خانه مهندس و استفاده مهندسان از اندوخته عظیم خود در سازمان نظام مهندسی بسیار قیمتی و مهم است.
هفته نامه ویژه تاسیسات را می توانید هرهفته رایگان دانلود کنید و یا با عضویت در سایت، در ایمیل خود دریافت کنید.

 

tasisatnews294
tasisatnews294

 

 

دانلود هفته نامه تاسیسات نیوز ۲۹۴

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;