کریر به سمت استفاده از مبرد R32 می‌رود

تاسیسات نیوز / سعید سعیدی: شرکت کریر از غول‌های بزرگ تهویه مطبوع، اخیرا مبرد R410A در چیلرهای حلزونی تجاری در اروپا را با مبرد R32 جایگزین کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، به نقل از کولینگ پست، کریر دلیل انتخاب مبرد R32 را تاثیر ناچیز آن روی محیط زیست، بهره‌وری انرژی بالا و سهولت در دسترسی و استفاده عنوان کرده است.
این گزارش حاکی است؛ بسیاری از رقبای اصلی کریر از جمله لنوکس، میتسوبیشی الکتریک، میتوبیشی هوی ایندستریز و دایکین، مایع مبرد R32 را جایگزین R410A کرده‌اند. لازم به ذکر است که اکنون کریر مبرد نسبتا اشتعال‌پذیر A2L را به جای مبرد غیرقابل اشتعال R466A انتخاب کرده است.
کریس نلسون، مدیر تجاری بخش HVAC شرکت کریر می‌گوید: برند کریر تمرکز خود را روی انتخاب و استفاده از مبرد درست معطوف کرده تا مشتریان بتوانند بالاترین بهره‌وری و نتیجه را از چیلرهای خود داشته باشند.
شایان ذکر است که کریر در سال ۲۰۱۸ نیز مبرد R454B را به عنوان جایگزین برای مبرد R410A در کمپرسورهای حلزونی پیشنهاد داده بود که در آمریکای شمالی هم به فروش رفت. اما اکنون به دلیل بالا بردن بهره‌وری دستگاه، در نظر دارد از مایع مبرد R32 استفاده کند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;