پول فروش سوخت آزاد فعلا به خزانه نمی‌رود

 

 

ريیس انجمن جايگاهداران سوخت با تشریح توافق جدید انجام گرفته با مجموعه وزارت نفت، جزئیات روش جدید پرداخت منابع مالی حاصل از فروش بنزین و گازوئیل آزاد در جایگاه‌ها را تشریح کرد. 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، بیژن حاج محمدرضا با اشاره به توافق جدید جايگاهداران سوخت و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در پرداخت کارمزد حاصل از فروش بنزین، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از ابتدای آذرماه امسال تاکنون هیچ گونه کارمزدی برای فروش بنزین به جایگاهداران سوخت کشور پرداخت نکرده است.

وی با اعلام اینکه تعدیل نرخ کارمزد بنزین از ابتدای فروردین ماه امسال تاکنون پرداخت نشده است، تصریح کرد: در حال حاضر حجم طلب جایگاهداران سوخت از دولت به بیش از 120 میلیارد تومان افزایش یافته است. وی با یادآوری اینکه اخیرا توافقی با شرکت ملی پخش برای دریافت کارمزدهای معوق بنزین حاصل شده است، بیان کرد: بر این اساس، جایگاهداران منابع مالی حاصل از فروش بنزین و گازوئیل آزاد را دیگر به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی پرداخت نمی‌کنند. وی با بیان اینکه از اواخر بهمن ماه سال‌جاری این درآمد به جای طلب معوق جایگاهداران سوخت محاسبه خواهد شد، تاکید کرد: با این روش امکان جبران بخشی از زیان و طلب معوق بنزینی جایگاهداران سوخت فراهم می‌شود.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;