نصب تاسیسات باید همراه با رعایت استانداردها باشد

 

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به مراجعات مردمی به شورای شهر در مورد نصب دکل‌های برق در کوی فرهنگ و الهیه گفت: در نصب این تاسیسات باید استانداردها رعایت شود.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، امامعلی دادخواه با اشاره به آماده شدن شهر زنجان بر ای ورود به سال نو از اقدامات کارکنان شهرداری زنجان در این مورد تقدیر کرد.

وی به جلسات برگزار شده طی هفته گذشته اشاره کرد و افزود: جمعی از اهالی ساکن در الهیه و کوی فرهنگ برای بررسی وضعیت عبور دکل‌های برق از منطقه مراجعاتی به شورای شهر داشتند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر زنجان به جلسه برگزار شده با مسئولان برق استان در مورد اعتراض مردم کوی فرهنگ و الهیه اشاره کرد و گفت: استانداردهای لازم تعریف شده در این مورد باید رعایت شود.

*تملک واحدهای قرار گرفته در محدوده

وی فاصله لازم برای نصب دکل‌های 63 کیلو وات را 13 متر اعلام و تصریح کرد: اگر در دکل نصب شده در این مورد استانداردها رعایت نشده باشد، لازم است که منازل قرار گرفته در محدوده تملک شوند.

دادخواه حفظ سلامتی و امنیت مردم را از ضروریات ایجاد تاسیسات دانست و اضافه کرد: حفظ ظاهر و مبلمان شهری هم در نصب تاسیسات باید مد نظر قرار گیرد.

وی ایجاد بازارچه‌‌های میوه و تره‌بار را از دیگر تاکیدات اعضای شورا عنوان و ادامه داد: شهرداری باید نسبت به تاسیس دیگر بازارچه‌ها از جمله بازارچه‌های ارائه آثار فرهنگی و هنری اقدام کند.

 انتهای پیام/

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;