نخستین دفتر پیشخوان دولت كشور درحوزه نیرو و انرژی گشایش یافت

 

  نخستین دفتر پیشخوان دولت كشور در حوزه نیرو و انرژی گشایش یافت.

 

 

   به گزارش تاسیسات نیوز ، صدور قبض المثنی، تغییر نام، اصلاح قبوض مصرفی آب، تسویه حساب، اعلام میزان مصرف آب بها و استعلام محضری در این زمینه ازجمله خدماتی است كه در مرحله نخست در این دفاتر ارائه می شود.

این دفتر پیشخوان دولت که خدمات آب و انرژی در آن ارائه می شود  براساس اعلام مسئولان قرار است تا پایان سال همه دفاتر پیشخوان دولت دیگر در سطح استان تهران نیز این خدمات را ارائه دهند.

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان تهران در این رابطه گفت: باید برنامه ریزی شود هنگام مراجعه مردم به دفاتر پیشخوان خدمات دولت همه خدمات مورد نیاز در حوزه آب و فاضلاب را همانجا دریافت كنند.

‘محمد پرورش’ با تاكید بر اهمیت افتتاح نخستین دفتر پیشخوان خدمات دولت در حوزه نیرو و انرژی گفت: راه اندازی این دفاتر در ارائه خدمات با كیفیت و شتاب بهتر بسیار موثر است.

پرورش افزود: با افتتاح این دفتر شهروندان دیگر نیازی به ترددهای بی مورد در شهر ندارند و می توانند خدمت مورد نیاز خود را با كیفیت خوب در نزدیكی محل زندگی خود دریافت كنند.

وی با بیان اینكه 22 خدمت در حوزه آب و فاضلاب به این دفاتر واگذار می شود، اظهارامیدواری كرد با برنامه ریزی و تلاش بیشتر همه خدمات مورد نیاز مشتركان از طریق این دفاتر ارائه شود.

مدیرعامل شركت آب و فاضلاب استان تهران از آمادگی 12 شركت زیر مجموعه برای واگذاری وظایف خود به دفاتر خدمات پیشخوان خدمات دولت خبر داد و افزود: با اجرای این طرح مردم در كوتاهترین زمان بهترین خدمات را دریافت می كنند.

وی بیان كرد: اكنون بیش از چهار میلیون و 800 هزار مشترك آب در استان تهران وجود دارد و افزون بر یك میلیون و 500 هزار نفر نیز از خدمات فاضلاب بهره مند هستند.

پرورش ادامه داد: با برنامه ریزی هایی كه در دست انجام است در چند سال آینده افزون بر 10 میلیون نفر از خدمات آب و فاضلاب بهره مند خواهند شد.

‘ بهرام حیدری’ مجری پروژه ارائه خدمات آب و فاضلاب به دفاتر خدمات پیشخوان دولت نیز گفت: یك هزار و 300 دفتر پیشخوان خدمات دولت در استان تهران وجود دارد كه مقرر است خدمات شركت آب و فاضلاب استان تهران را به مردم ارائه دهند.

وی در پایان اظهارامیدواری كرد تا پایان سال 1391 همه دفاتر پیشخوان دولت در استان تهران خدمات حوزه آب و انرژی را ارائه دهند.

پایان پیام /

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;