مشکل شرعی برای مصرف غیرقانونی آب و برق

به گزارش تاسیسات نیوز، حجت‎الاسلام علی رفیعی، امام جمعه فاریاب،  در همایش دهیاران و شوراها اظهار داشت: شوراها و دهیاران باید نهایت همکاری را برای انتقال مشکلات و ارائه آمار دقیق انجام دهند.




وی با اشاره به مشکلات شهرستان در دو بخش آب و برق بیان داشت: مشکلات برق و آب بیشتر به دلیل مصرف غیر قانونی و نامتعارف توسط مردم صورت می‎گیرد که این امر مشکل شرعی نیز دارد. دهیاران و شوراها باید در بین مردم فرهنگ استفاده غیر مجاز از آب و برق را ترویج دهند.




امام جمعه فاریاب ادامه داد: همچنین دهیاران و شوراها باید از طرف مردم روحیه مطالبه‎گری داشته باشند و این روحیه را نیز به آنان انتقال دهند.




وی با تأکید بر شفاف‎سازی دهیاران و شوراها در بحث آمار مشکلات و کمبودها افزود: باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی همان‎طور که در انتخابات دستشان برای مردم بالا است در مشکلات نیز همچنان بایستند و مشکلات را رفع کنند.




لزوم اولویت‎بندی بودجه روستاها توسط دهیاران


فارس افزود: علی نیک‎نفس فرماندار فاریاب نیز در این نشست خطاب به دهیاران اظهار داشت: دهیاران می‎توانند، بودجه را در بخش‎های مختلف برای عمران و آبادی روستا صرف کنند بر همین اساس از آن‎ها درخواست می‎‎‎شود، این بودجه را در جاهایی که اولویت و ضرورت دارد، صرف کنند.





احمد لطفی مسؤول امور مالی دهیاران در بحث ارزش افزوده اعتبارات دهیاران خواستار پیگیری جدی رفع این مشکل شدند.




همایش دهیاران و شوراها با حضور امام جمعه، نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی کرمان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی در محل سالن اجتماعات دبیرستان امام خمینی شهرستان فاریاب برگزار شد.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;