سرمایه گذاری های جهانی SWEP

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، تولید کننده مبدل حرارتی صفحه لحیم کاری شده SWEP در حال سرمایه گذاری در تاسیسات خود در سراسر جهان با توسعه کارخانه های تولیدی متعدد، مرکز تحقیق و توسعه جدید و دفتر مرکزی شرکت است.

 

عملیات SWEP در سوژو، چین، به یک مرکز تولیدی بزرگتر برای خدمت به بازارهای کلیدی در سراسر آسیا و استرالیا تبدیل خواهد شد. این تاسیسات در حال حاضر در دست ساخت است و SWEP می گوید انتظار دارد که در آغاز سال ۲۰۲۴ اشغال محل جدید را آغاز کند.

 

این شرکت همچنین در حال سرمایه گذاری بیشتر در مقر خود در Landskrona، سوئد، با یک مرکز تحقیق و توسعه جدید در نزدیکی کارخانه تولیدی در حال توسعه، و یک دفتر مرکزی جدید دارای گواهی زیست محیطی است. مرکز تحقیق و توسعه دارای تخصص فنی اصلی، یک آزمایشگاه نوآوری ارتقا یافته و قابلیت‌های آزمایش گسترده خواهد بود.

 

اولریکا نوردکویست، رئیس SWEP، گفت: تقاضا برای محصولات ما به رشد خود ادامه می‌دهد و ما شاهد فرصت‌های رشد سکولار قابل توجهی هستیم که ناشی از کاهش کربن و سرمایه‌گذاری‌های پایدار جهانی است. برنامه سرمایه گذاری جهانی ما برای حمایت از این رشد در سال ۲۰۱۹ آغاز شد و تمام امکانات ما قبل از سال ۲۰۲۵ را شامل می شود.

 

پایان پیام/.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;