ساخت کنتور هوشمند اندازه گيري آب گرم

 

 

مدیر تحقیق و توسعه شرکت quotation mark تل وان quotation mark از ساخت کنتور هوشمند اندازه گیری آب گرم برای کنترل میزان مصرف انرژی خبر داد.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز ، خانم زهرا حسینی گفت : با تولید انبوه کنتورهای هوشمند گرماسنج ، مصرف انرژی با همکاری مشترکان مدیریت و کنترل می شود.

وی افزود: هم اکنون شرکت تل وان با تولید دو نوع کنتور آب گرم با قابلیت ارایه اطلاعات میزان مصرف آب، انرژی و حرارت تجهیزات مصرف کننده، امکان محاسبه و مدیریت مصرف را برای شهروندان فراهم می کند.

حسینی ایجاد فضای رقابتی و تلاش شرکت ها برای ارایه کالاهای جدید را بارزترین ویژگی نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب دانست و اظهار داشت: این تلاش ها ، افزون بر ایجاد حس رقابت در میان تولید کنندگان، موجب رشد تولید داخلی و قطع وابستگی به کالاهای مشابه خارجی می شود.

وی به دیگر نوآوری های ارایه شده در نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب اشاره کرد و افزود: طراحی و راه اندازی خط تولید کنتورهای هوشمند خانگی آب از دیگر دستاوردهایی است که افزون بر افزایش دقت اندازه گیری میزان آب مصرفی مشترکان، موجب طول عمر بالای این محصولات و امکان ارسال اطلاعات از طریق شبکه مخابراتی GSM و قابلیت ارسال همین اطلاعات از طریق امواج می شود.

خانم حسینی از راه اندازی آزمایشگاه مرجع کنتورهای هوشمند آب در آینده نزدیک خبر داد و گفت: براساس توافقی که با سازمان ملی استاندارد ایران شده است، تا بهمن ماه این آزمایشگاه به منظور انجام تمام آزمون های کنترلی و صدور تاییدیه برای کالاهای تولید داخل راه اندازی خواهد شد و شرکت های داخلی می توانند برای ارسال کالاهای خود به این واحد و دریافت مجوز تولید اقدام کنند.

 پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;