دلیل تأکید چند باره بر مقررات ملی ساختمان

تاسیسات نیوز – جهانگیر احسانی ؛ رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی ضمن گرامیداشت عید باستانی نوروز ۱۴۰۲ نوشت:
سال ۱۴۰۱ با همه پستی و بلندی ها به سر آمد و بهار زیبا با خود پیام‌ آور رویش و حیات مجدد از دل زمستانی سخت، سرد و طولانی بود تا بار دیگر به ما یادآور شود حیات و طراوت حتی از درون سردی و تاریکی ها، راه خود را به سوی روشنایی پیدا میکند و جوانه میزند.
سالی که گذشت با حوادث متعددی روبرو شدیم که بزرگترین آن زلزله ۷.۵ ریشتری در مرز ترکیه و سوریه بود. این زلزله باعث مرگ بیش از ۴۷ هزار نفر شد. پیام این زلزله اما تداعی اهمیت توجه و احترام به قوانین نظام مهندسی بود.
این اتفاق و رخدادهای مشابه بار دیگر نشان داد مقررات ملی ساختمان نه محلی صِرف برای درآمد زایی که اهرمی برای بهبود کیفیت ساخت و سازها و حراست از جان و مال با ارزش مردم است.
فریاد مداوم ما در کهگیلویه و بویراحمد نیز توجه دادن مردم به لزوم رعایت قوانین نظام مهندسی است، تا هم توسعه ای متوازن و زیبا از بعد معماری ظاهری را شاهد باشیم و هم استحکام و مقاومت از بعد سازه و ابنیه را عملیاتی کنیم ، ره آورد احترام مردم به مقررات ملی ساختمان بدون شک رفاه و آرامش بیشتر و بهتر است.
در سالی که گذشت اگرچه به واسطه حذف منابع و کاهش شدید درآمدهای سازمان، ارائه خدمات رفاهی متناسب با شآن و منزلت همکاران ارزشمند ، جامعه فرهیخته و وزین مهندسین عضو سازمان میسر نشد اما خرسندیم از همراهی مهندسان شریفی که متعهدانه و با رعایت اخلاق حرفه ای به انجام وظیفه و رسالت عظیم خدمت باکیفیت به مردم مبادرت ورزیدند ، نهایت تشکر و سپاسگزاری خود و هیات مدیره سازمان را اعلام‌ نمایم .
سال جدید زمانی است برای بهتر شدن، سال ۱۴۰۲ قطعاً فرصتی نو خواهد بود که همه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در همه تخصص ها با تحول آفرینی، زمینه خدمت بهتر و ارزنده تر برای توسعه و آبادانی استان به ویژه در صنعت ساختمان، عمران و شهرسازی را فراهم آورند.
اکنون ضمن تبریک سال نو، از همه همکاران ارجمندم که وقت و زندگی خود را به درستی وقف خدمت بهتر و صادقانه تر به مردم کرده اند و به ویژه از خانواده محترمشان که با همراهی خوبشان زمینه انجام بهتر وظایف اداری را فراهم کرده‌اند ، صمیمانه قدردانی میکنم، امیدوارم سال جدید برای همه مردم عزیز و همکاران شریفم سالی سرشار از تحولات خوب، سلامتی و بهروزی در سایه الطاف بیکران خداوند منان ‌و‌ توجهات ویژه حضرت ولی عصر باشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;