دستاوردهای نمایشگاهی تاسیسات در دوران پساکرونا

تاسیسات نیوز/ صدیقه بهزادپور: عبدالکریم جلالی مدیرعامل شرکت نمانگر از بهبود کیفی و کمی دستاوردهای جدید در صنعت تاسیسات همزمان با برگزاری نمایشگاه های مختلف در دوران پساکرونا و امید به بهبود رونق چرخ صنعتگران در رشته های مختلف خبر داد.
عبدالکریم جلالی مدیرعامل شرکت نمانگر و مجری نمایشگاه بین المللی تاسیسات سرمایشی و گرمایشی ضمن اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه ها در توسعه این صنعت در کشور گفت: نمایشگاه بین المللی تاسیسات که حدود دو ماه قبل در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی برگزار شد، از استقبال خوبی توسط فعالان این صنعت برخوردار بود و برخلاف دو سال قبل به دلیل شیوع کرونا تولیدکنندگان و صنعتگران در این رشته حضور کمی و کیفی خوبی در این دوره از نمایشگاه ها داشتند.
او افزود: هر چند آثار برجا مانده از اپیدمی کرونا در این دوره از نمایشگاه همچنان مشهود بود، اما تنوع دستاوردهای حاضرین در این نمایشگاه بیانگر ساکت نبودن فعالان در این رشته و پرداختن آنها به ایده ها و نوآوری های فراوان در حیطه فعالیت آنها بوده است.
جلالی با بیان اینکه با وجود تحریم و دیگر مشکلات جانبی شرکت های خارجی نیز از این دوره از نمایشگاه استقبال خوبی کردند اظهار داشت : حضور فعالان در این دوره از نمایشگاه در وسعتی حدود ۳۵ هزار متر مربع با حضور شرکت های خارجی نشان از رونق این فعالیت و اهمیت برپایی چنین نمایشگاه هایی برای فعالان در داخل و خارج از ایران در این صنعت دارد.
مدیرعامل شرکت نمانگر با بیان این «تاسیسات» صنعت مادر در هر کشوری محسوب می شود بیان کرد: برندسازی و نوآوری از شاخص های برتر این نمایشگاه بوده است و رونق این صنعت همواره با چرخش چرخ دیگر صنایع و رونق اقتصادی همراه است  .
او در پایان برگزاری نمایشگاه ها را فرصتی برای تبادل اطلاعات و تکنولوژی های نوین در این عرصه دانست و خاطرنشان کرد: آگاهی از آخرین فناوری های روز و تبادل اطلاعات و ایجاد بازارهای تبلیغاتی و صادراتی از جمله رهآوردهای برگزاری نمایشگاه هاست که امسال از رشد کمی و کیفی مطلوبی برخوردار بوده است و امیدواریم این امر در سال های آینده بیش از پیش بهبود یابد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;