آخرین دستاوردها در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات غرب آسیا در تهران

بیست و دو مین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی که در نوع خود در غرب آسیا بزرگترین محسوب می‌شود، با حضور مقامات وزارت صنعت معدن و تجارت و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران گشایش یافت.

به گزارش تاسیسات نیوز،  به نقل از ستاد خبری و اطلاع رسانی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌‌های سرمایشی و گرمایشی؛ در این نمایشگاه حدود ۶۰۰ شرکت داخلی و خارجی از ایران و بیست و چهار کشور جهان حضور و مشارکت دارند و نوین ترین صنایع، تجهیزات و تولیدات خود را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار دادند
دکتر عبدالکریم جلالی، رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه از استقبال کشورهای مختلف جهان برای حضور در این نمایشگاه خبر داد و گفت: در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ایران حدود ۹۰ شرکت خارجی از ۲۴ کشور ترکیه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، هلند، انگلیس، فرانسه، هنگ کنگ، فنلاند، سوئیس، چین، لهستان، هند، روسیه، قطر، دانمارک، کویت، تایلند، بلژیک، برزیل و جمهوری چک حضور و مشارکت دارند.
رئیس ستاد برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات افزود: حضور شرکت‌های دانش بنیان و استارتآپی یکی از مهمترین رویکردهای برگزاری نمایشگاه بین المللی تاسیات است و بر این اساس در نمایشگاه امسال، بیش از یکصد و پنجاه شرکت دانش بنیان حضور دارند و محصولات خود را ارائه کردند.
جلالی اضافه کرد: کالاهای ارائه شده در این نمایشگاه در پنج بخش تولید کنندگان تجهیزات سرمایشی و سردخانه ای و تهویه شامل چیلر، سردخانه، برج خنک کننده و فن کویل، تولیدکنندگان تجهیزات گرمایشی شامل دیگ، مشعل، رادیاتور،پکیج و غیره، تولیدکنندگان تجهیزات تأسیسات شامل شیر آلات، لوله و اتصالات، پمپ و فیلتر رسوب زداها شیرهای برقی، تولیدکنندگان لوازم برقی و الکترونیکی شامل تابلو برق، لوازم و تجهیزات کنترل ایمنی و تجهیزات جانبی و خدمات شامل عایق ها، مواد اولیه فلزی و غیر فلزی، انرژی‌های نو و غیره است.
وی یادآور شد: حضور و بازدید چند هیئت تجاری و صنعتی و تخصصی خارجی و همچنین برگزاری هشت کارگاه و نشست تخصصی و آموزشی نیز برخی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.
جلالی افزود: اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و تکنو لوژی صنعت تاسیسات و صنایع وابسته‌، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، اشتغالزایی، ارائه توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی، افزایش تولید و صادرات، بومی سازی صنایع مختلف با استفاده از جدیدترین پیشرفت‌های روز این صنعت، برخی از اهداف برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات است.
وی همچنین از رشد ۲۰ تا ۳۰ درصدی حضور شرکت‌های داخلی در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: استقبال شرکت‌های داخلی از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی به حدی بود که سالن‌های نمایشگاههی از هفته‌ها قبل تکمیل شد و بسیاری از شرکت ها نیز در رزو قرار گرفتند.
عضو هیئت رئیسه انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌ها تصریح کرد: صنعت نمایشگاهی یکی از شاخص های صنعتی بودن کشور است؛ هرچقدر نمایشگاه پررنگ‌تر، بزگتر و تعداد بیشتری داشته باشد نشان دهنده صنعتی بودن کشور محسوب می‌شود.
جلالی گفت: همه کشورهای همسایه مشتری محصولات تاسیسات ایرانی هستند؛ همچنین کشورهای اروپایی از قدیم مشتری محصولات بوده و اکنون نیز با وجود محدویت‌ها صادرات به این کشورها وجود دارد و نیز کشور روسیه یکی از مهم‌ترین مشتریان محصولات صنعت تاسیسات کشور است.
بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تا ۱۶ مهرماه، هر روز از ساعت ۹ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;