حضور موثر دانش بنیان ها و خارجی ها در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات

عبدالکریم جلالی گفت: حدود ۵۰۰ شرکت از ایران و ۲۳ شرکت از دیگر کشورها در این دوره حضور دارند. وی بیان کرد: عمده شرکت‌های حاضر در حوزه تاسیسات و تهویه مطبوع هستند و در این نمایشگاه میزبان شرکت‌های دانش بنیان هستیم و ۱۵۰ شرکت دانش بنیان آخرین محصولاتشان را به نمایش می گذارند.
جلالی افزود: در این نمایشگاه میزبان حدود ۱۰ کشور هستیم و امیدواریم جلسات با این شرکت کنندگان منجر به عقد تفاهم نامه‌ها و قراردادهایی شود که منجر به صادرات بیشترمحصولات ایرانی شود.
مدیرعامل شرکت نمانگر گفت: استاندارد برگزاری نمایشگاه بین المللی حضور ۱۵ درصدی شرکت‌های خارجی است که ما در این دوره علی‌رغم تمام محدودیت‌ها حضور ۱۰ درصدی شرکت‌های خارجی را داریم که در این شرایط قابل قبول است. عمده شرکت‌ها از کشورهای هند، روسیه، چین، ترکیه، آلمان، فرانسه و مالزی و … هستند.
وی افزود: نسبت به دوره قبل در بخش خارجی تعداد شرکت کنندگان تقریباً ۱۰۰ درصد افزایش پیدا کرده که بهبود روابط با برخی کشورها و گذر از دوران کرونا از دلایل آن است؛ در بخش داخلی نیز حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد افزایش حضور شرکت‌ها را داشته‌ایم که البته محدودیت فضا نیز موجب شد که بیش از این شرکت‌ها نتوانند حضور داشته باشند.
جلالی بیان کرد: صنعت نمایشگاهی یک شاخص صنعتی بودن کشور است؛ هرچقدر نمایشگاه پررنگ‌تر، بزگتر و تعداد بیشتری داشته باشد نشان دهنده صنعتی بودن کشور است.
وی ادامه داد:همه کشورها ی همسایه مشتری محصولات تاسیسات ایرانی هستند؛ همچنین کشورهای اروپایی از قدیم مشتری محصولات بوده و اکنون نیز با وجود محدویت‌ها صادرات به این کشورها وجود دارد و نیز کشور روسیه یکی از مهم‌ترین مشتریان محصولات صنعت تاسیسات کشور است.
به گزارش اخبار نمایشگاه ها، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی فرصتی مناسب جهت معرفی توانمندی ها و محصولات، برقراری ارتباط با مشتریان، شناخت رقبا، ارتباط با تأمین‌کنندگان مواد خام، جذب سرمایه گذار و انعقاد قرارداد های مختلف است.
گفتنی است؛ بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات ساختمان، سیستم ‎های سرمایشی و گرمایشی روز ۱۳ مهر ۱۴۰۲ با حضور حدود ۵۰۰ شرکت از ایران و ۲۳ شرکت از دیگر کشور‌ها در فضای نمایشگاهی به مساحت ۶۱ هزار متر مربع در محل نمایشگاه دائمی تهران و با حضور سید محمد موسوی معاون صنایع ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت، حامد بی آزار معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی،‌ مهندس سید مجتبی طباطبایی دبیر کل انجمن صنعت تاسیسات، عبدالکریم جلالی مدیرعامل شرکت نمانگر و رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه و جمعی از فعالان صنفی و تولیدکنندگان تاسیسات سرمایشی و گرمایشی افتتاح شد. این رویداد به مدت ۴ روز از ۱۳ تا ۱۶ مهرماه میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;