خرم: اجرای مبحث ۲۲ حدود ۲۰۰ هزار شغل ایجاد خواهد کرد

مهندس خرم با تاکید بر موضوع مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان گفت : این امر در دو برنامه ۵ ساله حداقل ۲۰۰ هزار شغل برای مهندسین ایجاد خواهد کرد و گردش مالی بالای ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در سال ایجاد خواهد نمود. با راه اندازی این بازار صنایع ۲۰۰ گانه پشتیبان صنعت ساختمان نیز رونق می گیرد و تحول عظیمی ایجاد خواهد شد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان در ادامه برنامه های سفر خود به استان در همایش شهرداران استان هرمزگان حضور یافت و تجربیات چندین ساله مدیریتی خود را به اشتراک گذاشت. وی ضمن توصیه به شهرداران جهت خدمت رسانی با علاقه به مردم تاکید کرد: برای پیشبرد امور با مطالعه اقدام کنید و مبنای کار را نتیجه مطالعه قرار دهید نه سلایق شخصی.هر پروژه را به یک مدیر بسپارید و بدین ترتیب مدیر توانمند بسازید.
 مهندس خرم با تاکید بر موضوع مبحث ۲۲ مقررات ملی ساختمان فرمود:
این امر در دو برنامه ۵ ساله حداقل ۲۰۰ هزار شغل برای مهندسین ایجاد خواهد کرد و گردش مالی بالای ۱۰۰ هزار میلیارد تومان در سال ایجاد خواهد نمود. با راه اندازی این بازار صنایع ۲۰۰ گانه پشتیبان صنعت ساختمان نیز رونق می گیرد و تحول عظیمی ایجاد خواهد شد.
وی در ادامه از شهرداران استان خواست تا به بیان نوع مراوده و نحوه ارتباط با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و دفاتر نمایندگی بپردازند.
– استقرار دفاتر نمایندگی سازمان در مرکز شهرستانها و طولانی شدن پروسه تحویل و عودت نقشه ها به دلیل بعد مسافت سایر شهرها
– مشکلات پروانه های ساختمانی پروژه های قدیمی در شهر های تازه تاسیس که توسط کاردانها و مهندسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تایید شده اند
– تعارض منافع اعضای سازمان شاغل در شهرداری ها
– سخت گیری بیش از پیش در مقررات ساخت بنا و نوع مصالح ساختمانی و به تبع افزایش قیمت تمام شده پروژه های ساختمانی
از جمله مواردی بود که شهرداران استان مطرح نمودند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;