حل بیکاری در گروه رونق صنعت ساختمان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس گفت: رونق صنعت ساختمان، مشکل گشای معضل بیکاری و رفع کننده بخشی از مشکلات ناشی از بیکاری در جامعه محسوب می شود.
به گزارش پایگاه خبری تاسیسات نیوز، عنایت الله رحیمی افزود: قطعا رونق صنعت ساختمان علاوه بر ایجاد رونق در صنایع مرتبط با آن، به ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری نیز کمک خواهد کرد.
وی اضافه کرد: برگزاری این نمایشگاه یک اعلام اقتصادی و سیاسی است که ما در هر شرایطی می توانیم مشکلات اقتصادی خود را حل کنیم و در حوزه های مختلف ملی، منطقه ای و جهانی حضور فعال داشته باشیم.
معاون استانداری فارس ادامه داد: اگر صنایع وابسته به صنعت ساختمان از جمله تاسیسات، تجهیزات سرمایش و گرمایش و همچنین کاشی و سرامیک که استان فارس در این زمینه دارای ظرفیت ها و توانمندی های قابل توجهی است رونق یابد می تواند اقتصاد مسکن را به حرکت درآورد.
رحیمی گفت: مسکن یکی از بخش‌های پیشرو اقتصادی محسوب می‌شود که می تواند به حل بخش زیادی از مشکلات اقتصادی کشور کمک کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس ادامه داد: استان فارس آمادگی حمایت از سرمایه گذاران داخلی را بیش از پیش دارد و بخش خصوصی بیش از پیش مورد حمایت خواهد بود.
وی ابراز امیدواری کرد که با برپایی چنین نمایشگاه هایی امید در جامعه گسترش یابد و تولید کننندگان ما و بخش مسکن یک رونق ویژه را تجربه کنند.
رحیمی افزود: در شرایط فعلی رشد قیمت مسکن بیش از تورم است که می‌توان با افزایش فعالیت صنایع مرتبط با صنعت ساختمان و همچنین هدایت سرمایه های سرگردان به این بخش تا حد زیادی به کنترل این بازار کمک کند.
براساس این گزارش، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات سرمایش و گرمایش در محل نمایشگاه بین المللی شیراز واقع در شهرک گلستان آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه تا روز جمعه ۲۵ آبانماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس در شهرک گلستان شیراز، دایر خواهد بود و بعد از ظهرها، پذیرای علاقه‌مندان است.
منبع خبرگزاری مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;