حضور عجیب اسپلیت

راستش ما با دیدن این عکس که عکسی یادگاری است و آقای ماهینی و استاد فیروز کریمی در آن حضور دارند، کمی تا قسمتی تعجب کردیم. نه برای اینکه عمو فیروز چقدر حرفه ای ورزش می کند یا اینکه مربی بسیار خوبی است که تیمی ته جدولی را از سقوط نجات داد و یا… .

می توانید حدس بزنید این چشم هرزه گرد ما به چه چیزی افتاده است؟

حتما بارها شده است که خواسته اید عکسی به یادماندنی از خودتان یا شخص دیگری و در یک صحنه یا منظره بی نظیر بگیرید. همه آماده، یک دو و ای بابا بگذار ایشون از پشت صحنه کنار بروند تا من عکسو بگیرم. و همه صبر کرده اند تا اشخاص دعوت نشده کنار بروند و عکس یادگاری گرفته شود.

در این عکس هم حضرات آماده عکس شده اند اما ناگهان دوتا اسپلیت بی مزه پریده اند در پشت صحنه تا مثلاً بگویند ما هم هستیم. حتما آنجا خیلی هم گرم است که دوتا دستگاه بزرگ آنجاست! اما لطفاً یک نفر به ما بگوید این انتخاب دستگاه کار کدام استادی بوده است؟ بوی بسیار مطبوع بدن های ورزشکاران عزیز با این سیستم آیا بیرون خواهد رفت؟ آلودگی های دفع شده از بدن با این سیستم آیا تصفیه و حذف خواهد شد؟

لطفاً نگویید این سیستم را یک غیر متخصص گذاشته است. من طراحی هایی از دوستان عزیز برای چنین مکان هایی دیده ام که اتفاقاً یک متخصص انجام داده است!!!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;