تجهیزات آتش نشانی پارس جنوبی بروز می شوند

 

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از خبرنگار جمهوری اسلامی رعایت مسایل زیست محیطی و صیانت از جان اشخاص از اصول مهم کار در مراکز صنعتی است.

 رئیس HSE پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی از به‌روزرسانی تجهیزات آتش‌نشانی و امداد و نجات در پالایشگاه اول پارس جنوبی خبر داد.
محمد محمدی در بازدید از پالایشگاه اول پارس جنوبی اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت و گاز است و در سال جاری برای موفقیت در این منطقه اهتمام می‌ورزیم. وی افزود: رعایت مسایل ایمنی و زیست‌محیطی مورد توجه و تاکید مسئولان در این منطقه قرار دارد و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.
رئیس HSE پالایشگاه اول مجتمع گاز پارس جنوبی از به‌روز رسانی تجهیزات آتش‌نشانی و امداد و نجات در پالایشگاه اول پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور تکمیل ادوات و ابزار مورد نیاز آتش‌نشانی، تجهیزات امداد و نجات و کار در ارتفاع این پالایشگاه، به‌روزرسانی شد.
محمدی بیان داشت: این تجهیزات که پس از اطمینان از داشتن استانداردهای لازم و نیز گذراندن مراحل تست و آزمایش، خریداری شده، از بهترین و نوین‌ترین تجهیزات امداد و نجات و کار در ارتفاع است.
وی افزود: با توجه به این‌که ارائه‌ خدمات امداد و نجات و مهار بحران‌ها، تنها از طریق کسب آمادگی و به‌کارگیری کارآمدترین و به‌روزترین تجهیزات میسر است، این تجهیزات با هدف بهبود و افزایش کارایی در عملیات امداد و نجات و کار در ارتفاع به منظور نجات مصدومان حوادث در حداقل زمان، بسیار نتیجه‌بخش خواهد بود.
رئیس HSE پالایشگاه اول پارس جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین در راستای ایجاد آمادگی لازم و به منظور افزایش سطح مهارت استفاده از تجهیزات در کوتاه‌ترین زمان ممکن در هنگام وقوع حوادث و نیز بالا بردن سطح علمی کارکنان، یک دوره کامل علمی و کارگاهی نجات در ارتفاع و حمل مصدوم با ابزارآلات نوین و کارآمد، به درخواست واحد آتش‌نشانی، در دو بخش، شامل تئوری شناخت ابزار، شرایط مختلف محیطی، انواع کارگاه و بخش عملی نجات مصدوم از ارتفاع برگزار شد.

 

پایان خبر/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;