تاسیسات حرارتی جدید جای بخاری ها را در مدارس خلخال پر می کند

 

مدیر آموزش پرورش خلخال گفت: تاسیسات حرارتی جدید از جمله شوفاژ و پکیج جای بخاری های نفتی و گازی مدارس خلخال را پر می کند.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز؛ محمدسعید شهابی  افزود:بر اساس بخشنامه جدید آموزش پرورش استفاده از انواع بخاری برای گرم کردن کلاس های مدارس ممنوع اعلام شده است.

وی گفت: تلاش می شود با راه اندازی سامانه های جدید حراراتی از جمله شوفاژ و پکیج از بروز هرگونه حوادث ناشی از استفاده از بخاری از جمله حادثه تلخ آتش سوزی در سطح مدارس خلخال پیشگیری شود.

وی افزود: هم اکنون 30 درصد از کل مدارس منطقه آموزش و پرورش خلخال فاقد سامانه های جدید حرارتی بوده و دو مدرسه در شهر خلخال و 28 مدرسه در سطح روستاهای این شهرستان همچنان از بخاری برای گرم کردن کلاس استفاده می کنند.

وی به ایرنا گفت: به زودی دو مدرسه جدید موجود در شهر مجهز به سامانه های حرارتی جدید شده و در صورت گازرسانی به 28 روستا نیز تاسیسات حرارتی جدید جایگزین سامانه های گرمایشی بخاری قدیمی می شوند.

شهابی افزود: آموزش و پرورش خلخال برای ایجاد ایمنی در بحث گرمایش مدارس اقدام به توزیع بخاری های نفتی با ایمنی بالا در سطح مدارس روستایی کرده و دوره های آموزشی لازم را برای افزایش ایمنی مدارس و برای مدیران مدارس برگزار کرده است.

وی همچنین به راه اندازی 9 مدرسه خاص در سال تحصیلی جاری در خلخال اشاره کرد و گفت:

دو مدرسه ابتدایی شاهد ، دو مدرسه نمونه دولتی راهنمایی ، دو دبیرستان استعدادهای درخشان ، دو هنرستان فنی و حرفه ای نمونه و یک مدرسه قرآنی نمونه به عنوان 9 مدرسه خاص خلخال است که امسال راه اندازی شده و یک هزار دانش آموز خلخالی در این مدارس مشغول تحصیل شده اند.

 

وی با اشاره به راه اندازی دوباره سال اول راهنمایی از سال تحصیلی آینده و راهیابی دانش آموزان ششم ابتدایی امسال به این کلاس ها افزود: از سال تحصیلی آینده یک مدرسه نمونه دولتی راهنمایی به عنوان یک مدرسه خاص جدید به جمع مدارس خاص خلخال افزوده خواهد شد.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;