«انتشار سیصدمین شماره» در سایه نگاه مطالبه گر جامعه تاسیسات

روح اله واصف / سردبیر تاسیسات نیوز
همکاران گرامی سلام و خداقوت
پس از سال ها امروز به ایستگاه سیصد رسیده ایم. سیصد شماره یعنی سیصد هفته با شما بودن و برای شما نوشتن. با احتساب وقفه های متعدد این هفتمین سالی است که هفته نامه تاسیسات نیوز منتشر می شود.
به خود می بالیم که در میان تمام صنوف مختلف مهندسی، تنها صنفی هستیم که دارای هفته نامه است و قدیمی ترین هفته نامه اینترنتی مهندسی ایران هستیم. افتخار می کنیم که تاسیسات نیوز هستیم. تاسیسات نیوز شما!
در تمام این هفت سال تلاش کرده ایم که آینه صنف تاسیسات باشیم. بی طرفانه بنویسیم و منعکس کنیم. پرونده های متعددی را گشودیم و خبرهای فراوانی را منتشر کردیم. با بسیاری از اساتید و کارآفرینان مصاحبه کردیم و پای درد دل آنان نشستیم. با بزرگان و استوانه های تاسیسات ایران همراه شدیم و تجربیاتشان را منتقل کردیم تا راه های موفقیت را همه بدانند. بدانیم که ساده و یک شبه نمی توان به جایی رسید. استفاده از رانت برای کوتاه مدت و برای کوته فکران است. باید راه های سخت را پیمود.
ما نشریه طراحان بودیم و ناظران و پیمانکاران و تولیدکنندگان و واردکنندگان. ما سعی کردیم خانه همه باشیم و برای همه مفید باشیم.
تا چه اندازه موثر بوده ایم؟ پاسخ این سوال همیشه وابسته به همراهی همکاران است. فرازها و فرودها کم نبوده است. سختی ها همیشه بیشتر از سادگی ها بوده است و خواهد بود. اما ما همیشه با هم هستیم.
لازم است از همه کسانی که تاسیسات نیوز را مجله خود می دانند و همواره ما را با نقدهای خود مورد لطف قرارداده اند تشکر کنم. بسیاری از همکاران در محفل های مهندسی از ما یاد کرده اند و گاهی حضوری موارد مختلفی را که لازم می دانستند به ما گوشزد کردند. برخی با تلفن و ایمیل و برخی روی خود سایت نظراتی را به ما منتقل نموده اند. از همه شما متشکریم و همچنان هرهفته در سایت و در ایمیل های شما حضور داریم. گوش ما برای شنیدن حرف های شما شنواست. به قول سهراب: صدا کن مرا. صدای تو خوب است. صدای تو سبزینه آن گیاه عجیبی است ،که در انتهای صمیمیت حزن می روید.
به امید روزی که آرزوی ما برآورده شود و روزنامه تاسیسات ایران را منتشر کنیم. تاسیسات، دانش آسایش همه موجودات جهان است. از جانداران که انسان اشرف آنهاست تا حیوانات و گیاهان و حتی از بی جانان چون تابلوها و آثار قیمتی موزه ها. این دامنه وسیع خبرهای فراوانی دارد و ایجادکنندگان این آسایش احترام فراوان دارند. تاسیسات نیوز سعی کرده است این تلاش بزرگ را منعکس کند. البته که دست ما کوتاه و خرما بر نخیل!
تا بعد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;