امحاء روزانه پنج تن زباله بیمارستانی در بیمارستان میلاد تهران

 

 مدیرعامل بیمارستان میلاد اعلام کرد: روزانه پنج تن زباله بیمارستانی در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد تهران امحاء می شود.

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، محمودرضا فیاض روز شنبه در مراسم افتتاحیه طرح ملی معاینه فنی موتورخانه ها در بیمارستان میلاد افزود: از این میزان زباله بیمارستانی 2/1 تن زباله های بیمارستانی عفونی است.

وی با بیان اینکه این زباله های بیمارستانی با روش هیدورکلاو (بدون خطر) دفع می شود، اظهار داشت: امحاء زباله با روش های استاندارد و تعریف شده در این بیمارستان انجام می شود.

این مقام مسوول با اشاره به یک هزار متر مکعب فاضلاب تصفیه شده در این بیمارستان به مهر اظهار داشت: همه این فاضلاب به طور کامل نمونه برداری شده و در این نمونه برداری ها از بوی بدی که برای برخی موجب ابهام شده بود، رفع مساله شد.

فیاض همچنین از وجود 25 هزار متر فضای سبز در این بیمارستان خبر داد و خاطرنشان کرد: همه موتورخانه ها و تصفیه خانه های بیمارستان میلاد تهران با استاندارد و کیفیت تعیین شده و همچنین مدیریت هوشمند مشغول به کار هستند.

براساس این گزارش مراسم افتتاحیه طرح ملی معاینه فنی موتورخانه ها در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان میلاد که در آخرین روز از هفته هوای پاک (24 تا 30 دی ماه) برگزار شد، معاون رئیس جمهوری، رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور و رییس سازمان استاندارد حضور داشتند.

بیمارستان میلاد نخستین بیمارستان استاندارد کشور در مصرف انرژی و کنترل آلایندگی در کشور شناخته شده است.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;