ارسال بخشنامه سازمان امور مالیاتی به استان ها

 

بخشنامه سازمان امور مالیاتی کشور در خصوص فعالیت های مالیاتی مهندسان در سال 1392 به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها ابلاغ شد .

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، متن این نامه به شرح ذیل می باشد :

ریاست محترم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان (کلیه استان ها)

سلام علیکم

به پیوست بخشنامه شماره19907/200مورخ 09/10/1391 سازمان امور مالیاتی کشور مبنی بر تهیه دفتر مشاغل مطابق فرمت نمونه برای سال مالی 1392 مشمولین بند “ب”ماده 95 ق.م.م ارسال می گردد.

با عنایت به اینکه اعضای سازمانهای نظام مهندسی ساختمان مشمول جزء “5” از بند “ب” ماده 96 ق.م.م بوده و مکلفند فعالیتهای خود را در دفتر درآمد و هزینه طبق فرمت ارایه شده دارایی ثبت نمایند وطبق آیین نامه تحریر دفاتر قانونی، این دفاتر بایستی تا قبل از شروع سال مالی توسط حوزه مالیاتی شخص مودی پلمب و امضاء گردد. خواهشمند است ضمن تهیه دفاتر مزبور طبق فرمت ارایه شده (فایل نمونه در سایت شورا موجود بوده و نیز می‌توان با مراجعه به اداره دارایی استان سی دی مربوطه را با فیلم آموزشی نحوه تحریر آن دریافت نمود)، اطلاع رسانی لازم به اعضای محترم آن سازمان نموده و تاکید گردد قبل از پایان سال مالی جاری ضمن مراجعه به اداره کل امور مالیاتی محل فعالیت خود نسبت به پلمب و امضای آن اقدام نمایند. توصیه می گردد به منظور صرفه جویی در کاغذ  و همچنین یکنواختی دفاتر مهندسین، نسبت به چاپ دفاتر در قطع مناسب و تعداد برگ مورد نیاز توسط آن سازمان با هماهنگی اداره کل امور مالیاتی محل اقدام گردد.

یادآوری می‌گردد همانند سال‌های قبل برای سازمان نظام مهندسی ساختمان آن استان نیز دفاتر قانونی روزنامه وکل تهیه و قبل از پایان سال جاری  برای ثبت فعالیتهای سال مالی 1392نسبت به پلمب آنها اقدام گردد.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;