ساماندهی برق در بازار سرپوشیده تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز گفت: ۸ طرح اصلاح و ساماندهی برق در بازار سرپوشیده تبریز به طول بیش از ۱۷ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی به ارزش ۵ میلیارد ریال در حوزه امور برق روشنایی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش تاسیسات نیوز، عادل کاظمی با اشاره به استفاده از پیلار‌های کامپوزیت ۱۲فیوز در بازار صادقیه گفت: برای بهسازی شبکه بازار صادقیه، با توجه به بافت و آرایش خاص این بازار، لازم بود تا از پیلار‌های کامپوزیت ۱۲ فیوز که برای نخستین بار در تبریز به کار گرفته می‌شود استفاده شود.

کاظمی با اشاره به اهمیت فرهنگی، تاریخی و اقتصادی بزرگ‌ترین بازار سرپوشیده جهان افزود: با توجه به بافت تاریخی و قدمت بازار، شبکه‌های فرسوده نیاز به تعمیر و تعویض داشتند که اجرای طرح اصلاح شبکه در بازار کفاشان، بازار قیزبستی، راسته بازار، میرزا شفیع، بازار امیر، بازار صادقیه، بازار پنبه فروشان، بازار سحر و بازار پیه‌فروشان انجام شده که طول شبکه فشار ضعیف زمینی احداث شده در این پروژه‌ها مجموعا بیش ۱۷ هزار و ۸۸۱ متر است.

ساماندهی برق در بازار سرپوشیده تبریز
ساماندهی برق در بازار سرپوشیده تبریز

وی درخصوص مشکلات عمده اجرای این طرح در بازار سرپوشیده تبریز به جهت شلوغی و ازدحام جمعیت در طول روز گفت: چون امکان اجرای کار عملیاتی درطول روز میسر نبود، از این رو همکاران در طول دوماه و به‌صورت شبانه با حضور ماموران نیروی انتظامی، کار اجرایی طرح اصلاح شبکه فشار ضعیف این مناطق را انجام دادند.

کاظمی درباره طرح راسته بازار تبریز گفت: طول شبکه فشار ضعیف زمینی در این بخش ۶ هزار و ۷۶۰ متر بود که با هزینه ۲ میلیارد ریال به انجام رسید. وی در ادامه گفت: اجرای طرح اصلاح شبکه بازار صادقیه نیز که به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر و به ارزش ۲ میلیارد ریال بود اتمام و به بهره‌برداری رسیده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;