پاداش براي مشترکان کشاورزي برق کم‌مصرف در تبريز

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از دنياي اقتصاد،  مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق تبريز گفت: مشترکان کشاورزي که مصرف برق خود را مديريت کنند، طبق بخشنامه وزارت نيرو علاوه‌بر بخشودگي کامل بهاي مصرف انرژي، پاداش‌هاي نقدي نيز دريافت مي‌کنند.
افشين روشن ميلاني در جلسه‌اي با مشترکان کشاورزي شهرستان خسروشاه افزود: اين مشترکان مي‌توانند با خاموش کردن پمپ‌هاي آب خود در ساعات اوج مصرف پاداش همکاري دريافت کنند. معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزيع نيروي برق تبريز نيز در اين جلسه گفت: با توجه به پيش‌بيني بحران آب و برق در کشور لازم است مساله مديريت مصرف از طرف مشترکان کشاورزي جدي گرفته شود.
اصغر بابازاده تعداد مشترکان کشاورزي برق تبريز را 26/ 0 درصد کل مشترکان با 2/ 7 درصد مصرف اعلام کرد و افزود: اين مشترکان مي‌توانند با انتقال زمان آبياري خود به ساعات 11 شب تا 7 صبح کمک قابل توجهي به صرفه‌جويي منابع آب و برق کنند. وي تصريح کرد: ساعات اوج مصرف برق در تابستان از 11 تا 15 است که گرم‌ترين ساعات روز بوده و ميزان تبخير آب نيز زياد است که اگر زمان اين مصرف تغيير کند، هم در منابع آب و هم انرژي برق صرفه‌جويي خواهد شد.
بابازاده از همکاري خوب مشترکان کشاورزي در سال گذشته خبر داد و افزود: در سال 93 تعداد 57مشترک کشاورزي با اين شرکت همکاري کردند که مشمول 26 ميليون تومان پاداش همکاري شدند و 2/ 6 مگاوات در مصرف برق صرفه‌جويي شد.

 

 

 

 

انتهای پیام 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;