وصولی های بـــــــــــرقی

به گزارش تاسیسات نیوز، معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای یزد از وصول 111 درصدی مطالبات برق مصرفی مشترکان بزرگ صنعتی استان یزد خبر داد.





محمدمهدی جاودانی ضمن تشریح اقدامات شاخص این معاونت در سال 95، افزود: با وصول این مطالبات بخشی از منابع و نقدینگی مورد نیاز برای احداث پست‌ها، ﺧﻄﻮﻁ فوق‌توزیع و ﺍﻧﺘﻘﺎﻝ و انجام طرح‌های بهینه‌سازی که اجرای آنها برای حفظ و تثبيت ولتاژ شبكه و تداوم برق‌رسانی به مشتركان برق ضرورت دارد تامین شده است.





وی مدیریت مصرف و انجام طرح‌های پیک‌سایی با همکاری مشترکان و مردم را به عنوان اقدام اساسی دیگری که در بخش خدمات مشترکان انجام شده است، برشمرد و گفت: همزمان با پیک نیاز مصرف کشور با اجرای طرح‌های ذخیره عملیاتی و تعمیرات در استان یزد، به میزان 80 مگاوات پیک‌سایی صورت گرفته است.





جاودانی با اشاره به نقش موثر نیروگاه‌های تولید پراکنده (DG) در پیک‌بار تابستان، اظهار کرد: در سال 95 با 5 شرکت، قرارداد خرید تضمینی برق برای احداث 60 مگاوات تولید پراکنده منعقد شده و 38مگاوات مولدهای مقیاس کوچک به بهره‌برداری رسیده است.





معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه‌ای یزد با تشریح فعالیت‌های صورت گرفته برای افزایش همکاری میان صنعت و دانشگاه، انجام طرح‌های تحقيقاتي با همكاري دانشگاه را از مصاديق عمل به اقتصاد مقاومتي دانست و گفت: برای انجام و بهبود کیفیت طرح‌های تحقیقاتی، سال گذشته قراردادی با دانشگاه یزد بسته شد و تفاهم‌نامه‌ای نیز با دانشگاه امیرکبیر به امضا رسید.جاودانی همچنین از اجرای طرح مطالعاتی کیفیت توان مشترکان بزرگ صنعتی در سال گذشته خبر داد و گفت: دفتر برنامه‌ریزی فنی و برآورد بار شرکت، انجام این طرح و تهیه برنامه استراتژیک‌‌ GIS را در دستور کار خود قرار داده است که هر دو مراحل نهایی خود را طی می‌کنند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;