قطر، کشوری کوچک با رویاهای بزرگ!

به گزارش تأسیسات نیوز از دیرباز، بازکردن پای استعدادهای جدید و نوظهور به قطر از اهداف حاکمان این کشور بوده است. با اعلام سرمایه‌گذاری یک‌میلیارددلاری برای حمایت از کارآفرینان و شرکت‌های نوپا در منطقه، قطر این هدف را تثبیت کرد.

پلتفرم «سرمایه‌گذاری قطر» با برنامه‌ی ابتکاری «استارت‌آپ قطر» از این هدف حمایت می‌کند. برای راه‌اندازی یا رشد کسب‌وکار، این پلتفرم آنلاین، اطلاعاتی را برای کمک به استارت‌آپ‌های بین‌المللی در این کشور ارائه می‌کند.

عادل با فهد الکواری، مدیر ارشد ارتباط با سرمایه‌گذاران در پلتفرم سرمایه‌گذاری قطر، دیدار کرد تا درخصوص دیدگاه او درباره‌ی چگونگی پیشبرد نوآوری و کارآفرینی در منطقه با کمک ابتکارات آژانس ترویج سرمایه‌گذاری گفت‌وگو کند.

با افزایش ورود سرمایه‌گذاران خطرپذیر به این عرصه، سال ۲۰۲۴ سالی سرنوشت‌ساز برای صحنه‌ی استارت‌آپی قطر شناخته می‌شود .

اکنون پارک علم و فناوری قطر ، سکوی پرتابی برای استارت‌آپ‌هایی است که آرزو دارند محصول خود را از ایده به واقعیت تبدیل کنند.  بنیان‌گذار سیستم‌های ای‌ام‌ام‌اِی  توضیح داده که چگونه پلتفرم مبتنی بر هوش مصنوعی تیمش از الگوریتم‌ها و داده‌های بلادرنگ برای بهینه‌سازی کارایی عملیات‌های زمینی فرودگاه و افزایش ایمنی استفاده می‌کند.

با ادامه‌ی رشد صنعت استارت‌آپی قطر، آشکار است که این کشور سرمایه‌گذاری را در اولویت قرار دهد و با تنوع‌بخشیدن به اقتصادش، آینده را از آن خود می‌کند./یورونیوز

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;