دعوت معاون استاندار تهران برای حضور فعال در انتخابات

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از جامعه مهندسین برای حضور فعال در نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دعوت به عمل آورد.
به گزارش تاسیسات نیوز، عبدالرضا چراغعلی در پیامی از جامعه مهندسین برای حضور فعال در نهمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دعوت به عمل آورد، متن پیام به این شرح است:
اکنون که در آستانه برگزاری نهمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران قرار گرفته‌ایم، بر خود لازم می دانم نکاتی را تاکید نمایم.
از آنجا که سازمان‌نظام مهندسی نقش مهمی بر کیفیت ساخت و سازها و همچنین رعایت ضوابط و مقررات ملی ساختمان دارد، یقیناً حضور حداکثری اعضای سازمان و انتخاب افراد اصلح و کارآمد موجبات تحقق سیاست ها و اهداف سازمانی و اعتلای حرفه مهندسی و تامین حقوق شهروندی را بیش از گذشته رقم خواهد زد.
به این وسیله ضمن تشکر از همه کاندیداهایی که وارد این عرصه رقابتی شده‌اند ،حضور حداکثری اعضای سازمان را خواستارم. امید است با اتکال به خداوند سبحان و تدبیر و تلاش جامعه مهندسی در آینده بیش از گذشته شاهد تبلور سیاست‌ها و اهداف سازمانی و رشد و بالندگی جامعه مهندسی و رضایت شهروندان باشیم.
عبدالرضا چراغعلی
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران
منبع استانداردی تهران
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;