در زمان بحران چه کنیم

به گزارش تاسیسات نیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو ،مدیرکل دفتر مدیریت بحران وزارت نیرو طی خبری اعلام کرد: یکی از وظایف سازمان، تامین خدمات پایدار آب و برق در زمان بحران است.


میثم جعفرزاده در دومین همایش سالانه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، در سالن همایش‌های این وزارتخانه، با یادی از جان باختگان حادثه منا، از تامین خدمات پایدار آب و برق در زمان بحران به عنوان یک وظیفه حساس یاد کرد و اظهار داشت: مدیریت بحران و پدافند غیرعامل تلاش می‌کنند در شرایط حساس زیر ساخت‌های اساسی کشور آسیب نبیند.

 

جعفر زاده با بیان اینکه، فضا و جنس اتفاقات اخیر منطقه به سرعت در حال تغییر است، افزود: ما در شرایط خاصی بسر می‌بریم و بایستی تدابیری بیندیشیم تا از این پیچ تاریخی که در آن قرار داریم به سلامت عبور کنیم.

 

وی با بیان اینکه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران در شرایط حساس نقش مهمی را ایفا می‌کنند، افزود: از این موارد می‌توان به تامین آب آشامیدنی سالم و تامین برق مورد نیاز در زمان بحران تاکید کرد.

 

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو خاطر نشان کرد: آب و برق از مهمترین زیرساخت‌های کشور هستند که سایر زیرساخت‌ها را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهند.

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;