Toshiba VRF، محصول سال

به گزارش تاسیسات نیوز، شرکت توشیبا اخیراً اعلام کرد SMMS-e VRF این شرکت در آخرین برنامه ملی جوایز پمپ حرارتی در بیرمنگهام به عنوان محصول سال شناخته شد.

 

 

 

SMMS-e در این رقابت چندین فینالیست از جمله VRF میتسوبیشی و VRF سری های I جدید دایکین را پشت سر گذاشته است.

 

 

 

سیستم های Toshiba VRF نسخه کاملی برای همه نیازهای جدید مصرف کنندگان از جمله خدمات بهینه سازی اسایش فضا، کاهش مصرف انرژی و هزینه های نگهداری همراه با سادگی و انعطاف پذیری کاری بیشتر است ومی تواند به عنوان جایگزینی برای سیستم های سرمایش و گرمایش ابی مرسوم استفاده شوند.

 

 

Toshiba SMMS پیشرفته ترین سیستم پمپ حرارتی در بازار است که COP 4.25 دراندازه 22.4 کیلوواتی ارایه می کند. واحد با ظرفیت های 14 تا 135 کیلووات در سرمایش و از 16 تا 150 کیلووات موجود بوده و راندمان استثنایی آنها اجازه کاهش 50 درصدی در مصرف انرژی سالانه را می دهد.

 

 

 

جریان مبرد متغیر از مزایای انبساط مستقیم همراه با کنترل اینتورتر و پیچیده ترین کنترل های الکترونیکی برخوردار است. این فناوری مزایای زیادی از جمله طراحی سیستم تا فاز نصب و نگهداری دارد. طیف وسیع واحدهای داخلی VRF را منعطف ترین گزینه برای رفع همه نیازهای ساختمانی ساخته است.

 

 

 

با واحدهای VRF،توشیبا استانداردهای فناوری جدیدی را ارایه می کند که تلفیقی از کمپرسورهای دوروتاری DC در همه واحدهای خارجی است که با مبرد دانسیته بالای R410A سازگاری دارد. با استفاده از این سیستم های دوکمپرسوری، بار کاری سیستم یکنواخت تر توزیع می شود . کنترل خاص ترتیب عملیاتی واحدهای بیرونی و کمپرسورهای مجزا را تنظیم می کند.

 

 

کلیه واحدهای خارجی VRF و نیز واحدهای داخلی کستی و داکتی در ژاپن ساخته می شوند.






انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;