Ikea فروشنده برتر سلول های خورشیدی

به گزارش تاسیسات نیوز، Ikea غول لوازم خانگی سوئدی برای عرضه سلول های خورشیدی مسکونی از فروشگاه های خود در 9 کشور از جمله انگلستان و هلند در سال 2016/17 برنامه ریزی می کند تا فرصتی برای کاهش هزینه های انرژی فراهم کند. 





مالکان خانه در سراسر جهان به زودی می توانند سیستم های خورشیدی را در نقطه فروش در فروشگاه های Ikea خریداری کنند.





مدل شغلی جدید در فروشگاه های 9 کشور اجرایی می شود و هر بازار Ikea را قادر می سازند تا تاثیر فروش خورشیدی در محیط های قانونی مختلف را ارزیابی کنند.





Ikea از نزدیک با تولیدکننده و نصب کننده ها کار می کند تا از بهترین پیشنهادات خورشیدی اطمینان حاصل شود.

 

 

 

هدف Ikea، کمک به زندگی به شیوه ای پایدارتر در خانه بوده و برنامه خورشیدی مسکونی یک گام به سوی رسیدن به این هدف است.

 

 

 

 

سال گذشته 770 میلیون بازدید از فروشگاه های Ikea در سراسر جهان وجود داشته و شرکت ان را یک سکوی بزرگ برای رسیدن به هدف و زندگی راحت می داند.

 

 

 

 

برای بهره برداری از انرژی خورشیدی در مقیاس بزرگ، فرایند خرید شفاف و ساده برای مشتری و رفع نیازهای آنها الزامی است. این چیزی است که مشتریان در زمان بازدید از Ikea به آن می رسند.

 

 

 

 

به عنوان یک عضو کمپین RE100، با هدف تامین 100% انرژی تجدیدپذیر، Ikea همیشه رویکرد مثبتی را نشان داده است.

 

 

 

 

در ژوئن 2015 این شرکت 1 میلیارد دلار برای انرژی تجدیدپذیر مصرف کرده و تغییرات آب و هوایی در 5 سال آینده هزینه کرده که شامل 500 میلیون یورو برای برق بادی و حدود 100 میلیون یورو برای انرژی خورشیدی می شود.

 

 

 

 

سال گذشته، Ikea اعلام کرد عملیات این شرکت در اسکاندیناوی کاملا مستقل از انرژی بوده و از توسعه مزارع بادی جدید در سوئد تبعیت می کند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;