Hypertherm برنده جایزه برق سبز EPA

به گزارش تاسیسات نیوز، هایپرترم ، سازنده سیستم های برش واترجت، پلاسما و لیزری در آمریکا – به دلیل تعهد به استفاده از انرژی سبز و حمایت از برق سبز در جامعه از سوی سازمان حفاظت محیط زیست آمریکا برنده جایزه پیشگام برق سبز در سال 2015 شد.

 

 

هایپرترم یکی از 11 سازمان ملی است که جایزه برتر گروه خرید برق سبز را دریافت کرده اند. در انتخاب دریافت کنندگان، سازمان حفاظت محیط زیست موسساتی که با خرید برق سبز، برق بدون انتشارات حاصل از منابع تجدیدپذیر برتر، متمایز کرده اند بررسی می کند.



این منابع شامل انرژی های باد، خورشید، زمین گرمایی، بیوگاز، بیومس و برق، آبی کم اثر می باشد. در سال 2014 هایپرترم با خرید 18 میلیون کیلووات ساعت برق سبز ، معادل برق مورد نیاز برای 2000 خانه آمریکا برای یک سال ، 100% نیازهای انرژی خود را مرتفع ساخته است.



در سال های قبل هرمن مایلر، استیل کیس و شرکت دوچرخه سازی ترک موفق به دریافت این جایزه شده بودند.

 

جنی لووی، نایب رئیس شرکت می گوید: «تصمیم هایپرترم برای استفاده از برق سبز بازتابی از تعهد بلندمدت این سازمان برای اصول زیست محیطی شامل بهبود راندمان های انرژی ماست.


ما قویا به حفاظت از منابع انرژی پاک معتقدیم و باور ما این است که این تصمیم نه تنها با سیاست های پایدار ما تناسب دارد بلکه مزایای آن برای کل جهان می باشد.»

 

هایپرترم یک سری هدف پایداری زیست محیطی دارد که باید تا 2020 به آنها برسد.


این اهداف شامل عدم تولید پسماند لندفیل، بهبود راندمان انرژی عملیات جهانی به میزان 30% و کاهش تاثیر کربنی محصولات خود تا 20% می باشد.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;