HiRef فناوری سرمایش آزاد برای دیتاسنتر را تولید کرد

شرکت HiRef ایتالیا، ۱۶ عدد دستگاه DataBatic HDB0204 با ظرفیت کلی ۲ مگاوات برای یک دیتاسنتر عظیم نوع TIER III در نزدیکی مادرید تولید کرده است. این سیستم فناوری های سرمایش آزاد، سرمایش آدیاباتیک و DX را در یک یونیت ارایه و سرمایش را برای این دیتاسنتر فراهم می کند.
تاسیسات نیوز: هر آدیاباتیک از سه حالت عملیاتی مختلف برای برآورده کردن تقاضای حرارتی اتاق سرور استفاده می کند: در شرایط اقلیم سرد، دستگاه میت واند تنها با استفاده از سرمایش آزاد هوای داخل کار کند، وقتی دمای بیرون بالا می رود، اگر سرمایش آزاد به تنهایی نتواند الزامات بارهای حرارتی را پوشش دهد، دستگاه از سیستم سرمایش آدیاباتیک براساس جریان هوای ورودی از بیرون استفاده می کند؛ اگر سرمایش آدیاباتیک دیگر کافی نباشد، یک سیستم مکانیکی انبساط  مستقیم ۱۰۰ درصد بارهای لازم را تامین می کند.
این روش منجر به محدوده کاری گسترده در اقلیم های معتدل تر – یا در هر مورد، در شرایط حرارتی نامناسب برای سیستم های سرمایش آزاد – با تاثیر مثبت روی هزینه های عملیاتی می شود.
به علاوه برای اجتناب از ایجاد نقاط داغ، سیستم مجهز به نرم افزار HiNode برای کنترل سیستم یکپارچه است که گفته می شود با اطمینان از توزیع یکسان در منطقه، تاثیر سرمایش را به حداکثر می رساند.
در دیتاسنتر اسپانیایی، HiNode روند بار را تحلیل، نقطه تنظیم مناسب را محاسبه و ماشین ها را برای رسیدن به بیشترین راندمان مدیریت می کند. HiRef همچنین یک منبع برق دوگانه یکپارچه با یک کیت راه اندازی مجدد سریع خودکار برای موقعیت های اضطراری در نظر گرفته است.
منبع تاسیسات نیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;