cms امنیت مجتمع‌های مسکونی را افزایش داد

یک شرکت دانش‌بنیان با فعالیت در حوزه اینترنت اشیاء توانسته است محصولات جدیدی برای ارتقاء امنیت اماکن مختلف عرضه کند.
به گزارش تاسیسات نیوز، سید علی امیر احمدی مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: این شرکت فعالیت‌های اصلی خود را در دو حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در زمینه اینترنت اشیا و طراحی راهکارهای کامپیوتری متمرکز کرده است. در حوزه نرم‌افزاری یک سامانه cms توسط این نهاد تدوین شده است.
مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان ادامه داد: این سامانه این امکان را به کاربر می‌دهد تا با یک دانش اولیه و چند ساعت دوره آموزشی بتواند قالب‌های یک سایت را طراحی کند و در آن محتوا بارگذاری کند. این سامانه از امکانات مختلفی برخوردار است و کاربر استفاده کننده از این سیستم در مقابل خدمات دریافتی مبلغی را به شرکت پرداخت می‌کند.
این فعال دانش‌بنیان در ادامه ضمن توضیح بیشتر در مورد محصولات و خدمات این شرکت، افزود: یکی دیگر از محصولات شرکت، سنسورهای ایمنی درب‌های آسانسور است. این سنسورها می‌توانند ضمن شناسایی بار و شخص، زمان‌بندی و ممانعت لازم را ایجاد کنند. به عنوان مثال در صورت وجود مانع از بسته شدن در خودداری کند و یا در صورت وجود وزن اضافه آن را اطلاع دهد و از حرکت آسانسور جلوگیری کند.
امیراحمدی بیان کرد: یکی دیگر از محصولات این شرکت تلفن‌های اینترنتی موسوم به ویپ است که امکان برقراری تماس رایگان در یک مجموعه را فراهم می‌کند. در صورتی که یک سازمان یا یک شرکت چند ساختمان در سطح شهر داشته باشد و نمایندگی‌های در شهرهای دیگر و خارج از کشور نیز داشته باشد. با راه‌اندازی این سیستم می‌توانند به صورت رایگان و داخلی با یکدیگر در تلفن‌های ثابت یا موبایل صحبت کنند. تنها کافی است که از اینترنت برخوردار باشند.
به گفته وی، یکی دیگر از محصولات شرکت در حوزه امنیت است که مراحل تحقیقاتی خود را گذرانده و امیدوار هستیم پس از اتمام کار و تجاری‌سازی به بازار عرضه شود. این دستگاه به صورت بسیار ساده بر روی درب، پنجره یا بالکن متصل می‌شود و ورود یا خروج را به اطلاع نگهبان و کاربر دستگاه می‌رساند.
امیراحمدی همچنین بیان کرد: برای مثال ممکن است که اهالی یک مجتمع بزرگ مسکونی به مسافرت رفته باشند. نگهبان از طریق این دستگاه می‌توانند تمام درها، ورودی‌ها، پنجره‌ها و حتی بالکن‌های واحدهای مسکونی را تحت نظر داشته باشد و مانع از انجام سرقت شود. این دستگاه نسبت به دوربین‌های مدار بسته گران‌قیمت که حریم خصوصی داخل خانه‌ها را نیز نقض می‌کنند و نمی‌توان آنها را در هر جای نصب کرد، از مزیت‌های بسیاری برخوردار است.
منبع مهر
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;