Aqua Cooling برنده جایزه فیزیک

به گزارش تاسیسات نیوز، موسسه بین المللی فیزیک، Aqua Cooling را به خاطر سیستم پیشگیری از نشتی برای سیستم های سرمایش آبی به عنوان برنده جایزه فیزیک اعلام کرد.

 

 

 

جوایز نوآوری شغلی موسسه فیزیک تنها جوایز موجود برای تشخیص شرکت های انگلیسی و ایرلندی است که در زمینه کاربرد نوین فیزیک موفقیت کسب کرده اند.

 

 

 

 

سیستم پیشگیری از نشتی Aqua Cooling از اصول اثر ونتوری مبانی علمی استفاده می کند که اب در فشار منفی نمی تواند از یک سوراخ فرار کند یا در یک لوله، شیلنگ یا اتصال نفوذ کند.

 

 

 

با اضافه کردن این سیستم به سیستم های سرمایش آبی، میتوان راندمان مناسب و عملکرد 100% بدون نشتی را تضمین کرد و از محصولات ایده آل برای کار در محیط های حساس بهره مند شد.

 

 

 

این فناوری در سال 2015 با جایزه کویین معرفی شد.

 

 

 

این سیستم وسیله تشخیص نشتی نیست بلکه از وقوع آن جلوگیری می کند.

 

 

 

سیستم پیشگیری از نشتی (LPS) را می توان به بیشتر محصولات سرمایش دیتاسنترها اضافه کرد. پیش از این تنها گزینه موجود برای مشتریانی که از محصولات آب-خنک در دیتاسنترها استفاده می کردند، سیستم های تشخیص نشتی بود.





فعال شدن آلارم های ضروری این سیستم ها متکی بر نشتی آب، جاری شدن آب از لوله ها یا پاشش ناشی از یک انفجار بود. در این نسخه ها امکان جمع شدن زیاد آب، آسیب به سخت افزارها، از دست رفتن داده ها، آسیب به زیرساختارها و تاثیرات جانبی سرمایه ای بود.

 

 

 

با سیستم جدید، LPS نیاز مشتریان به سرمایه گذاری در نصب و فضای اضافی حذف شده و در عین حال مزایای زیست محیطی زیادی فراهم می شود.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;