هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره ۳۵۵ منتشر شد

هفته نامه تاسیسات نیوز تنها مجله اینترنتی تاسیسات ایران است.
هفته نامه تاسیسات نیوز، شماره  ۳۵۵ منتشر شد
آنچه در هفته نامه تاسیسات شماره ۳۵۵ می خوانید:
-گروه فنی مهندسی کاشانه در کنار فعالیت حرفهای خود و با تکیه بر دانش و تجربه موفق اعضا و با توجه به میل فراوان بنیانگذاران خود به امر آموزش، فعالیت خود در زمینه آموزش را در سال ۱۳۸۷ به صورت غیر رسمی و در سال ۱۳۸۸ به صورت رسمی آغاز نمود و با تاسیس آموزشگاه مهندسی کاشانه، تصمیم گرفت تا محلی برای اشتراک گذاری تمامی دانش مهندسی کشور فراهم نماید.
  • مقاله/ مروری سریع بر بررسی وضعیت موتورخانه
-در سسیتم هیدرونیک از آب گرم برای گرمایش خانه استفاده می شود. گاهی ممکن است در عملکردعادی این سیستم مشکلاتی رخ دهد. این مشکل می تواند در هر یک از قسمتهای لوله ها، کانوکتور، رادیاتور و … ایجاد شود. در این مطلب می خواهیم مشکلات رایج دیگ بخار را شرح داد روشهای برطرف کردن آنها را توضیح دهیم تا بتوانید به راحتی به عیب یابی موتورخانه خود بپردازید.
  • گزارش/ انتخابات و انتظارات از هیات مدیره نظام مهندسی ساختمان تهران
-انتخابات نظام مهندسی ساختمان که هر سه سال، یک بار برگزار می شود، امسال برای نخستین بار به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت اینترنتی برگزار میشود و در انتخابات امروز، مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی استان تهران، اعضای هیات مدیره نهاد صنفی خود را از بین ۲۲۸ نامزد تایید صلاحیت شده بر می گزینند.
  • نگاهی به بازار/ قیمت تیرآهن در بازار مصالح ساختمانی مهر ۱۴۰۰
-در روزهای اخیر شاهد نوساناتی بساری در بازار آهن آلات بوده ایم به همین خاطر قیمت نهاده های آهنی از جمله تیرآهن و میلگرد در روزهای اخیر دچار تغییرات قیمتی شده اند.
  • گزارش/۲۶مهرماه/ کارزاری در دایره انتخابات نظام مهندسی ساختمان
  • گزارش/ پیام نهمین دوره انتخابات نظام مهندسی تهران
  • آغاز ثبت نام جهش تولید مسکن
هفته نامه را از اینجا دانلود کنید
انتخابات نظام مهندسیتاسیسات نیوزجهش مسکنساخت مسکنقیمت تیرآهنموتورخانهنگاهی به بازارهفته نامه 355واصفکاشانه
Comments (0)
Add Comment