معماری اسلامی حلقه فراموش شده در نظام مهندسی

عامری به اهمیت مقاوم سازی واحدهای مسکونی در مقابل بلایای طبیعی اشاره کرد و افزود: ما توجه به کیفیت ساخت و ساز و توجه و حفظ ارزش های معماری سنتی اسلامی را محور اصلی فعالیت در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قرار دادیم.
به گزارش تاسیسات نیوز،  «عباس عامری» در دیدار اعضای جدید هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: اعضای جامعه مهندسی ساختمان در استان حدود ۲ هزار و ۸۰۰ عضو هستند که در رشته های مختلف مرتبط با ساختمان فعالیت می کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی با بیان اینکه قانون به سمتی حرکت می کند که کلیه مسائل ساخت و ساز توسط افراد متخصص و صاحب پروانه انجام شود، افزود: چون در گذشته هر کسی تمکن مالی داشت این کار را انجام می داد و خیلی از مسائل مهندسی در ساخت و سازها رعایت نمی شد.
وی با اشاره به اینکه مسکن بخش عظیمی از هزینه خانوارها را تشکیل می دهد، عنوان کرد: باید در ساخت و سازها نهایت کیفیت و استانداردها رعایت شود تا سرمایه قشرهای مختلف جامعه به راحتی از بین نرود.
عامری به اهمیت مقاوم سازی واحدهای مسکونی در مقابل بلایای طبیعی اشاره کرد و افزود: کیفیت ساخت و ساز و خدمات و توجه و حفظ ارزش های معماری سنتی اسلامی محور اصلی فعالیت خود در سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار دادیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان جنوبی تأکید کرد: یکی از وظایف همه ما حفظ جان مردم است که در این راستا یکی از درخواست ها ما از ائمه جمعه و تریبون دارها بحث اطلاع رسانی به مردم برای کنترل دودکش ها و ایمنی سیستم های گرمایشی است چون بسیار نگران کننده است.
ایرانساخت و سازعباس عامریمعمارینظام مهندسی
Comments (0)
Add Comment