ثبت نام نامزدهای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی

عضو هیأت نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: در استان نیز همزمان با سایر استان های کشور در حال برنامه ریزی و اجرایی نمودن فرآیند این انتخابات هستیم. 
به گزارش تاسیسات نیوز، محمود خیاطی بیدخت عضو هیأت نظارت بر نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی گفت: دستگاه نظارت و هیأت اجرایی این انتخابات تشکیل شده و جلسات هیأت اجرایی انتخابات جهت فراهم نمودن مقدمات انتخابات بطور منظم با حضور اعضای این هیأت تشکیل می شود.
رئیس اداره نظام مهندسی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ادامه داد: بر اساس جدول زمانبندی ضمیمه انتخابات، از امروز شنبه اول خردادماه ثبت نام نامزدهای عضویت در هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان شروع و تا ۳۱ خردادماه ادامه خواهد داشت.
وی افزود: تاریخ برگزاری این انتخابات در آخرین هفته شهریورماه و یا اوایل مهرماه سال جاری خواهد بود که تاریخ دقیق آن متعاقباً اعلام خواهد شد.
خیاطی بیدخت همچنین گفت: از کلیه علاقمندان حائز شرایط داوطلبی دارای پروانه اشتغال به کار معتبر پایه یک مهندسی در یکی از رشته های اصلی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری که واجد شرایط مندرج در ماده ۱۱ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و مواد ۵۸ و ۵۹ آیین نامه اجرایی (اصلاحی سال ۱۳۹۴) آن بوده و علاقمند به عضویت در نهمین دوره هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان هستند، دعوت می شود از تاریخ ۱ خردادماه ۱۴۰۰ لغایت ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ به پرتال اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی به آدرس razavi.mrud.ir  مراجعه و پس از مطالعه راهنمای ثبت نام، نسبت به ثبت نام اولیه اقدام و کد رهگیری دریافت نمایند و پس از تعیین زمان مراجعه حضوری از سوی دبیرخانه هیأت اجرایی با همراه داشتن مدارک درخواستی در زمان مقرر به دبیرخانه هیأت اجرایی مستقر در محل اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی واقع در بلوار شهید دستغیب مراجعه و برای تکمیل فرایند ثبت نام اقدام نمایند.
رئیس اداره نظام مهندسی ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: مدت فوق به هیچ وجه قابل تمدید نمی­باشد و به درخواست­های ناقص یا درخواست­هایی که پس از اتمام مدت مذکور و درخواست­هایی که نامزد عضویت در هیأت مدیره دارای شرایط لازم نباشد، ترتیب اثر داده نمی­شود و ثبت نام فقط از اعضایی صورت خواهد گرفت که دارای شرایط مندرج در نظامنامه انتخابات اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان باشند.
گفتنی است داوطلبان می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره (داخلی۱۶۳) ­۳۷۶۲۸۴۱۴-۰۵۱ با دبیرخانه هیأت اجرایی نهمین دوره انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی تماس حاصل فرمایند.
انتخاباتخراسان رضوینظام مهندسیوزارت راه و شهرسازی
Comments (0)
Add Comment