اجرای خدمات نظام مهندسی بر بستر الکترونیکی

رئیس سازمان نظام مهندسی و ساختمان اردبیل: از طریق سایت نظام مهندسی سعی می‌کنیم به جامعه مخاطب خود به صورت آنلاین و سریع خدمات ارائه کنیم و در این بین جلسات هیئت رئیسه نظام مهندسی نیز از طریق فضای مجازی پخش مستقیم شده تا جامعه مهندسان در جریان فعالیت‌ها و تصمیمات هیئت رئیسه قرار گیرند.
به گزارش تاسیسات نیوز: محمدرضا انوری، از روابط عمومی‌ها به عنوان آئینه تمام نمای فعالیت و عملکرد سازمان یاد کرد و گفت: در شرایطی که فضای مجازی و الکترونیکی سرعت اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را به شدت افزایش داده است ما نیز باید از این ظرفیت در راستای تبیین و روشنگری استفاده کنیم که از سال گذشته سازمان نظام مهندسی تلاش می‌کند تا در بستر الکترونیکی بیش از ۹۰ درصد خدمات خود را ارائه کند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل به اقدام مشترک چهار دستگاه اجرایی استان با هدف ارتقای خدمات به جامعه مهندسان اشاره و خاطرنشان کرد: راه و شهرسازی، نظام مهندسی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شهرداری در قالب این شبکه مشترک باید به پیشبرد برنامه‌ها و اهداف کمک کنند.
انوری از تهیه بانک اطلاعاتی در نظام مهندسی ساختمان برای ارائه خدمات سریع‌تر به مخاطبان خبر داد و گفت: در این بین باید شفافیت عملکرد نیز در دستور کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد تا به راحتی فعالیت‌ها و اقدامات قانونی در واگذاری طرح‌ها و پروژه‌های مختلف به جامعه مهندسی با کمترین مراجعه به انجام برسد.
وی تصریح کرد: از طریق سایت نظام مهندسی سعی می‌کنیم به جامعه مخاطب خود به صورت آنلاین و سریع خدمات ارائه کنیم و در این بین جلسات هیئت رئیسه نظام مهندسی نیز از طریق فضای مجازی پخش مستقیم شده تا جامعه مهندسان در جریان فعالیت‌ها و تصمیمات هیئت رئیسه قرار گیرند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل میزان ساخت و ساز سال گذشته را بیش از دو میلیون و ۲۰۰ هزار مترمربع اعلام کرد و گفت: بیشترین تاکید ما در آئین‌نامه‌ها و قوانین توجه به ارتقای کیفیت در ساخت و ساز و تسهیل فرآیندهاست.
منبع برنانیوز
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;