ابداع کولر آبی کم مصرف با قابلیت شارژ

کولر آبی

کولر آبی شارژی با کاهش سه برابری مصرف برق عرضه شد.

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز،  علی عسگر محمدی مجری و طراح کولر آبی شارژی گفت: طراحی و ساخت این کولر حدود یک سال در دانشگاه آزاد اسلامی رودسر به طول انجامیده است. وی توضیح داد: این کولر در مقایسه با نمونه های فعلی در رده مصرف انرژی B قرار دارد؛ این درحالی است که مصرف انرژی کولرهای معمولی در رده G است.

 

این محقق دانشگاه آزاد اسلامی رودسر در ادامه به شاسا گفت: استفاده از این کولر حتی در صورت قطع ناگهانی برق منازل در مناطق گرمسیری کشور، میسر است. به گفته محمدی این کولر با کاهش سه برابری مصرف انرژی، افزایش بازدهی مطلوبی دارد به طوری که میزان هوادهی آن دو برابر کولرهای معمولی است. علاوه براین قابلیت ساخت این کولر در داخل کشور بدون نیاز به فناوری پیشرفته میسر است.

 

محمدی با اشاره به اینکه این دستگاه به زودی به تولید انبوه می رسد، گفت: کولر آبی شارژی دارای سیستم هوشمند PRX است و قابلیت تامین روشنایی منزل و جایگزینی برق منزل به عنوان دستگاه UPS را نیز دارد. چهاردهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری روز شنبه 23 آذرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شروع به کار کرد و تا عصر روز چهارشنبه 27 آذرماه برپا خواهد بود.

پایان پیام/.

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;