70درصدبازسازی قطعات داغ توربین های گازی نیروگاه های کشور درالبرز

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت ساخت قطعات توربین شهریار مستقر درشهرستان فردیس استان البرز گفت: 70درصدبازسازی قطعات داغ توربین های گازی نیروگاه های کشور دراین شرکت انجام می شود.

 

 

 

 

علی اکبر ساکت پورآرانی روز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در شرکت ساخت قطعات توربین شهرستان فردیس افزود: تمام پره های توربین از صفر تا 100 که نیازمند بازسازی اساسی و سنگین است در این شرکت بازسازی و به نیروگاه های کشور برای استفاده دوباره تحویل می شود.





وی اظهار داشت: این شرکت تاکنون درکشورهای سوریه،عراق و ارمنستان خدمات فنی نیروگاهی ارائه داده و دارای سابقه همکاری بین المللی است.




مدیرعامل شرکت قطعات توربین شهرستان فردیس گفت: این شرکت علاوه بر بازسازی پره های توربین ، بازسازی کلیه یاتاقان های نیروگاه های کشور را انجام می دهد.





ساکت پور با اشاره به اینکه تمام استاندارد های ال بار در این شرکت برای بازسازی پره رعایت می شود، اظهار داشت: ال بار یکی از شرکت های بازسازی کننده معتبر اروپا می باشد که شرکت ساخت قطعات توربین فردیس دربازسازی پره های توربین تمام استاندارد جهانی های را رعایت می کند.





وی اظهار داشت: در زمان تحریم ها شرکت قطعات توربین شهرستان فردیس یک بازوی قوی و پشتیبان برای تولید برق در نیروگاه ها بوده است.




ساکت پور افزود: بازسازی پره های توربین در این شرکت بسیار مقرون به صرفه بوده زیرا برای خرید 5 ردیف پره توربین نو باید مبلغ 120 میلیارد ریال پرداخت شود در صورتی که بازسازی این پره توربین در شرکت قطعات توربین شهرستان فردیس کمتر از 20 میلیارد ریال هزینه در بر دارد.




ساکت پور گفت: این شرکت اولین شرکت در ایران می باشد که توانایی انجام بازسازی پره ها را با استاندارد های جهانی دارد. شرکت قطعات توربین شهرستان فردیس با 20 سال سابقه فعالیت در ضلع شرقی نیرروگاه منتظر قائم فردیس مستقر است .




این مجموعه در زمینی به مساحت حدود 65 هکتار و زیربنای 16 هکتار فضای کارگاهی دارای 270 نیروی انسانی است. شرکت تولید قطعات توربین شهریار مستقر درشهرستان فردیس زیر نظر شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی کشور فعالیت می کند.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;