6. Villa Ypsilon – LASSA Architects

به گزارش تاسیسات نیوز، استفاده از استانداردهای ساختمان سبز، گسترش فناوری خارج شبکه و پیشرفت ها در چاپ سه بعدی همه تحول چشمگیری در معماری مسکونی ایجاد کرده که در خانه هایی که در 12 ماه گذشته ساخته شدند، منعکس شده است. یک صفحه مجلل خارج شبکه شناور، یک خانه چاپ سه بعدی شده و یک خانه پایدار که می تواند در مدت چند روز ساخته شود همه در زمره ویژگی های برترین خانه های 2017 قرار می گیرند.


در ادامه منتخبی از خانه های جالب توجه، جدید و پایدار سال 2017 معرفی می شود:


6. Villa Ypsilon – LASSA Architects

 

شرکت معماری LASSA یک کار باشکوه در ترکیب سیم لس Villa Ypsilon با تپه ای که روی آن قرار می گیرد در یک منطقه روستایی در جنوب یونان خلق کرده است.




Villa Ypsilon با شکل Y مانند مساحتی بالغ بر 150 متر مربع دارد که در یک ورودی، اتاق خام مستر، دو اتاق خواب عادی، آشپزخانه، اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن و دو حمام گسترده شده است.




در داخل، مناطق خصوصی مثل اتاق های خواب و حمام ها رو به شرق و محل های مشترک مانند اتاق نشیمن و آشپزخانه در جنوب قرار گرفته اند و نماهای عالی از چشم انداز ارایه می کنند. هریک از سه حیاط ویلا در زمان های مختلف سایه را تامین می کنند.




علیرغم دمای بالا در تابستان در بخشی از جهان، استفاده از بتون، بام سبز و پنجره هایی که به دقت جانمایی شده اند خنک ماندن داخل بدون نیاز به تهویه مطبوع را تضمین می کند.



 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;