53 درصد انرژی برق در مراکز صنعتی

به گزارش تاسیسات نیوز، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: بیش از 53 درصد انرژی برق این استان در مراکز صنعتی مورد استفاده قرار گرفته و به منظور توسعه منطقه و اشتغال تبدیل به ارزش افزوده می شود.

 

 

 

علیرضا علیزاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حوزه صنایع، مدیریت مصرف انرژی برق نیاز است و این حوزه ها از بسته های تشویقی شرکت توزیع برق بهره مند می شوند.

 

 

به گفته وی، نزدیک به 300 مشترک صنعتی در استان زنجان فعال هستند.

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: از همه صنایع فعال این استان درخواست شده تا در زمان اوج مصرف اقدام به جابجایی بار کرده و یا دستگاه های پرمصرف برقی را به ساعت های دیگری منتقل کنند.

 

 

 

علیزاده خاطرنشان کرد: مشترکان این استان بیش از سهیمه تعیین شده انرژی، برق مصرف کرده اند که انتظار می رود طی روزهای باقی مانده تا پایان مرداد نسبت به مدیریت مصرف جدیت داشته باشند.

 

 

 

وی از همه مشترکان زنجانی خواست، به رغم اینکه سهمیه پیک بار از میزان تعیین شده برای این استان بیشتر مصرف شده است، در مدت باقی مانده از مرداد شرکت توزیع نیروی برق را کمک کنند تا روند خدمت بی منت بدون ایجاد محدودیت و خاموشی ادامه داشته باشد.

 

 

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: بخش محدودی از انرژی برق در بخش خانگی استفاده می شود.

 

 

 

به گفته علیزاده، تنها راه کاهش میزان مصرف برق مدیریت صحیح آن است.

 

 

 

وی تاکید کرد: مشترکان با پرداخت به موقع بهای برق مصرفی خود به صورت الکترونیکی شرکت توزیع نیروی برق را در ارائه خدمات یاری کنند.

 

 

 

شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نزدیک به 410 هزار مشترک دارد.

 

 

330 هزار مشترک خانگی ، 45 هزار تجاری، 13 هزار و 500 اداری و عمومی، هفت هزار و 500 کشاورزی و سه هزار مشترک صنعتی است.

 

 

 

طی سه ماهه نخست امسال مصرف برق مشترکان این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش یافت ، شایسته است مشترکان مصرف را بدرستی مدیریت کنند.

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;