بیمه 50 هزار کارگر ساختمانی

 بیمه 50 هزار کارگر ساختمانی

در دولت یازدهم با اعتماد به سازمان تامین اجتماعی با وجود کسری بودجه 5 هزار و 100 میلیارد تومانی، در حال حاضر هیچ مشکلی نیست و یک ریال نیز کسری نداریم.

 

 

 

 

به گزارش تاسیسات نیوز، سیدتقی نوربخش – رئیس سازمان تامین اجتماعی،در دیدار با استاندار کرمان با بیان اینکه طی هفته جاری کار بیمه 50 هزار کارگر ساختمانی آغاز شده است گفت: در دولت یازدهم با اعتماد به سازمان تامین اجتماعی با وجود کسری بودجه 5 هزار و 100 میلیارد تومانی، در حال حاضر هیچ مشکلی نیست و یک ریال نیز کسری نداریم.

 

رئیس سازمان تامین اجتماعی، در کل کشور 13 میلیون بیمه شده اصلی تامین اجتماعی هستند که به همراه خانواده‌های آنها شامل 34 میلیون نفر می‌شود.

 

نوربخش بیان داشت: چهار میلیون نفر مستمری‌بگیر بیمه تامین اجتماعی هستند و از خدمات متعدد این بیمه استفاده می‌برند.

 

رئیس سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد: 16 تا 17 مزیت بیمه‌ای از جمله بیکاری، ایام بارداری ، حق مسکن و … به بیمه‌شدگان تامین اجتماعی تعلق می‌گیرد.

 

‌وی خاطرنشان کرد: برای صیانت از ذخایر ارزش افزوده نیازمند فعالیت‌های سرمایه‌گذاری هستیم تا بتوانیم تعهدات خود را به اجرا بگذاریم.

 

نوربخش گفت: سازمان تامین اجتماعی بدون تکیه بر منابع دولتی خود را مدیریت می‌کند.

 

وی ابراز داشت:‌ مشکلات حاشیه‌ای بر فعالیت‌های بیمه تاثیر داشته است و ‌طی هشت سال گذشته با تغییرات متعدد مدیریتی روبه‌رو بوده‌ایم.

 

رئیس سازمان تامین اجتماعی افزود: در دولت یازدهم با اعتماد به سازمان تامین اجتماعی با وجود کسری بودجه 5 هزار و 100 میلیارد تومانی، در حال حاضر هیچ مشکلی نیست و یک ریال نیز کسری نداریم.

 

نوربخش اظهار داشت: 600 میلیارد تومان از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و 900 میلیارد تومان از وزارت امور اقتصادی و دارایی پول گرفتیم.

 

وی تصریح کرد: نتیجه این دریافت مبالغ این است که عیدی قبل از سال پرداخت شده و مستمری به تعویق افتاده نیز نداریم.

 

نوربخش با اشاره به ارتقای خدمات دارویی و زیر پوشش قرار گرفتن درمان نازایی در بیمه تامین اجتماعی گفت: طی هفته جاری کار بیمه 50 هزار کارگر ساختمانی آغاز شده است.

 

رئیس سازمان تامین اجتماعی بیان داشت: 40 درصد از جمعیت استان کرمان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و سه بیمارستان تامین‌اجتماعی با 600 تخت به شهروندان کرمانی خدمات می‌دهند.

 

نوربخش افزود: 16 مرکز درمانی و 26 شعبه مادر تامین اجتماعی در استان کرمان فعالیت دارند که نسبت به سایر استان‌ها از شبکه مناسبت‌تری برخوردار هستند.

 

وی عنوان کرد: بیمارستان 300 تخت‌خوابی پیامبر اعظم (ص) کرمان نیز با 300 تخت در اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و گام بزرگی برای بیمه شدگان تامین اجتماعی و مردم کرمان است.

 

نوربخش خواستار همکاری لازم از سوی مسئولان و مقامات استانی با تامین اجتماعی شد.

پایان پیام/.

 

 

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;