3. Binh House – Vo Trong Nghia

 

به گزارش تاسیسات نیوز، استفاده از استانداردهای ساختمان سبز، گسترش فناوری خارج شبکه و پیشرفت ها در چاپ سه بعدی همه تحول چشمگیری در معماری مسکونی ایجاد کرده که در خانه هایی که در 12 ماه گذشته ساخته شدند، منعکس شده است.


یک صفحه مجلل خارج شبکه شناور، یک خانه چاپ سه بعدی شده و یک خانه پایدار که می تواند در مدت چند روز ساخته شود همه در زمره ویژگی های برترین خانه های 2017 قرار می گیرند.


در ادامه منتخبی از خانه های جالب توجه، جدید و پایدار سال 2017 معرفی می شود:


3. Binh House – Vo Trong Nghia




این خانه که توسط یک شرکت معماری ویتنامی طراحی شده، یک آبادی در شهر گرمسیری هوشی مینه است که برای خنک نگه داشتن ساکنین آن نیازی به تهویه مطبوع ندارد. چیدمان داخلی آن که به دقت طراحی شده، شامل 233 متر مربع در سه طبقه است که اجازه می دهد سه نسل مختلف از یک خانواده در آسایش با هم زندگی کنند.

Vo Trong Nghia، بخش های خدماتی مثل آشپزخانه، حمام ها و .. را در غرب خانه قرار می دهد که به عنوان مناطق حائل برای خنک تر نگه داشتن بقیه جاها مثل اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و اتاق های خواب عمل می کنند.




Binh House نیز با پوشش گیاهی سایه اندازی می شود و چیدمان آن یک اثر دودکشی طبیعی ایجاد می کند که سبب می شود هوا کشیده و تهویه بهبود یابد. چندین در شیشه ای لغزنده نیز به تهویه هوا کمک می کند.

 

پوشش گیاهی، بیشتر نمای بیرون را پوشش می دهد و به ملایم کردن منظره بتونی کمک می کند.




چندین باغ مثل باغ درخت میوه پشت بامی، باغ گیاهی تراس و تراس دیگر بعد از کتابخانه خانه وجود دارد که هریک با ووید هایی در نمای بتونی به بیرون باز می شود.




پوشش گیاهی فضای خصوصی نیز برای جکوزی های بیرونی ایجاد می کند و یک باغ داخلی در اتاق نشیمن وجود دارد.







انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;