۳٫ ساختمان سبز

 

به گزارش تاسیسات نیوز، نمایشگاه بین المللی تهویه مطبوع، گرمایش و تبرید (AHR Expo)، که ۸۶ سال قبل به صورت یک نمایشگاه گرمایش و تهویه آغاز به کار کرد، تا یک رویداد سال برای صنعت HVACR رشد کرده است.

 

نمایشگاه ۲۰۱۸ که درشیکاگو برگزار شد میزبان بیش از ۲۰۰۰ شرکت کننده بود که جمعیتی بالغ بر ۶۵۰۰۰ متخصص صنعت را از تمامی ایالات آمریکا و ۱۶۵ کشور جهان به خود جذب کرد.

 

نمایشگاه مجمع منحصر به فردی برای گرد هم آمدن متخصصان صنعت HVACR و نمایش محصولات، فناوری ها و ایده های جدید فراهم می کند. AHR Expo توسط ASHRAE و AHRI و همزمان با کنفرانس زمستانه اشری برگزار می شود.

در این نمایشگاه، برندگان برترین های نوآوری HVACR نیز معرفی شدند:

 

۳٫ ساختمان سبز

شرکت: دانفوس

نوآوری کمپرسور لیفت بالای Turbocor® TTH/TGH

کمپرسور لیفت بالای Turbocor® TTH/TGH دانفوس، کمپرسوری است که برای کاربردهای بازیابی گرما و چیلر هواخنک بهینه می شود. مدل های Turbocor® TTH/TGH که برای کاربری های لیفت بالا شامل چیلرهای هواخنک و بازیابی گرما مهندسی شده، عملیات بدون روغن، سرعت متغیر و یاتاقان مغناطیسی برای راندمان میان باری و تمام بار مداوم، لرزش و صدای کم، میزان کربن به جامانده کم و نگهداری پایین را اداره می کند و در عین حال قادر به تامین نقشه عملیاتی گسترده مناسب برای کاربردهای بازیابی گرما و چیلرهواخنک می باشد.

فینالیست ها

International Wastewater Systems Inc (سیستم تولید آب گرم بازیابی انرژی حرارتی PIRANHA HC)

Nexus Valve, Inc (هواگیر مرحله فشار)

Regal (موتور NovaMAX™ – ۶۰۰ RPM)

Smardt Chiller Group Inc (چیلر یکپارچه خورشیدی Smardt (SSiC))

 

 

 

 

 

 

انتهای خبر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

;